KARDASHIANKA WYZNACZA TRENDY?! | TRENDY WIOSNA/LATO 2018

KARDASHIANKA WYZNACZA TRENDY?! | TRENDY WIOSNA/LATO 2018

Hejka!
Wczoraj na Insta (natlemly) utworzyłam ankietę, gdzie głosowaliście na post, który ma pojawić się w najbliższym czasie na blogu i padło na trendy wiosna/lato tego roku. Starałam się znaleźć jak najwięcej fajnych ciekawostek, aby wszystko w miarę przejrzyście i ciekawie przedstawić. Oczywiście, myślę, iż nie muszę wspominać, że trendy są podpowiedzią od znanych projektantów, na której możemy się wzorować, ale jeżeli nie wspomnę tutaj o twoim ulubionym wzorze, powiedźmy na koszuli, nie znaczy to, że musisz szybko wyrzucić tę rzecz z szafy. Jeżeli dobrze się w niej czujesz - noś ją jak najbardziej!
Zacznę od kolorów, czyli od naszej bazy. Zdecydowanie w tym sezonie będą królowały pastele (podobno fiolet będzie najbardziej rozchwytywany, zobaczymy). Poprzewijają się również te bardziej nasycone odcienie, niczym czerwień czy intensywna żółć, róż, pomarańcz, raczej te wesołe kolory, niż brąz.
COLOR BLOCKING - mimo pozorom, to nie są typowe neony, które kojarzą nam się z totalnym kiczem. To są mocniejsze odcienie pastelu, dla tych bardziej odważnych i promiennych osób.

Dark Jeans przewijał się m.in u: Chloe, Nina Ricci czy Dion Lee. Projektanci prezentują nam ten materiał z białymi szwami, które w fajny sposób kontrastują właśnie z ciemnym jeansem. Spotkaliśmy się z takimi spodniami, kurtkami, a nawet spódniczkami. Warto dodać, że stylizacja wygląda ciekawiej, gdy jest stworzona na podstawia całego total look'u. Ja bardzo lubię, gdy jeans z jeansem nie gryzie się, tzn. jest jeden ton owego materiału i płynnie komponują się ze sobą. Podsumowując total looki zwłaszcza z ciemnego jeansu na tak!

Mile widziane frędzle m.in u: Calvina Klaina, czy Erdem. Zostały prezentowane w ten sposób zazwyczaj sukienki, jednakże spódnice i torebki też się pojawiały nawet dosyć często. Myślę, że to wystrzałowa opcja na wszelkiego rodzaju wakacyjne festivale!

Szorty raczej w sportowym stylu i dosyć szerokie, jedwabne, błyszczące, długie, bardzo krótkie - różnorodne sposoby! 

Jakiś czas temu dziwiliśmy się przezroczystymi butami Kim Kardashian, a dzisiaj podziwimy się innymi elementami garderoby. Tworzywo przypominające plastik przedstawiane było przez: Karl Lagerfeld czy Balmain i Tibi, w postaci butów, pasków, trenczy, sukienek, a nawet nakryć głowy. Zdecydowanie nie przemawia do mnie noszenie plastikowej sukienki, ale płaszcz przeciwdeszczowy - czemu nie!

Trencze - już nasza klasyka, która pozostaje nadal z nami! Tym razem pod różnymi kolorami i formami. Wspaniałe trencze przedstawili nam: Alexander McQueen, Valentino czy Dres van Noten. 

Na wybiegach błyszczało - jak zwykle, ale tym razem bardziej (i to nie przez flesze telefonów widowni). Projektanci postawili na różnorodne odbicie światła: cekiny, metaliczne struktury materiałów, totalny kosmos! Wszystko efektownie, a my efekty lubimy więc i nasze oczy się cieszą!

Prześwity, świty... tylko powiedziałabym, że tym razem mniej, ale jednak! Głównie sukienki z cienkich zazwyczaj koronkowych, delikatnych materiałów reprezentowali nam: Dior, Dolce&Gabbana czy też Fendi. 


Rozpoczynając temat butów, to wspomnę, że chyba najwięcej projektów było właśnie z materiałów plastikowych, spotykaliśmy ciągle pastele, błyski, także szalone kolory. Jeżeli chodzi natomiast o kształt obcasów bądź nosków: pojawiały się szpiczaste, zaokrąglone, ścięte, odsłonięte, obcasy: w stylu kaczuszki, szerokie, wąskie, przeźroczyste, również raczej niskie. 



To byłoby tyle na ten wpis, mam nadzieję, że miło wam się go czytało. Możecie dać znać w komentarzu co myślicie o moim kolejnym pomyśle, aby zebrać parę materiałów na post o trendach w prawdziwym życiu? Miłego dnia/nocy! 

Buziaki,
xoxo Natally

Pomysły na prezenty świąteczne | 2017

Pomysły na prezenty świąteczne | 2017

Hej! 
W tym tygodniu zacznie się wielka walka i kupowanie prezentów na ostatnią chwilę, dlatego dla tych spóźnialskich przychodzę z pomocą. Dzisiaj przygotowałam dosyć inspirujący post z pomysłami na prezenty świąteczne. Myślę, że produkty o których wspomnę dostaniecie bez problemu w każdym sklepie, bez względu na sezon świąteczny.

Perfumy - o ile znacie gust osoby, której je podarujecie. Uprzedzam, że lepiej nie brać w ciemno (tzn. zamawiać przez internet nie znając zapachu - brawo ja!:) ). Z tego co się orientuję możecie znaleźć teraz spoko przeceny na wybrane marki kosmetyczne.

Świece - kocham je, no nie znam osoby, która nie lubiłaby zapalać sobie wieczorami świec. Mamy tak wiele różnych zapachów do wybrania, że na pewno coś wybierzecie. Może Yankee Candle? 

Biżuteria - klasycznie, zawsze o niej wspominam. Myślę, że minimalistyczny naszyjnik, czy też para kolczyków będzie świetnym i wyjątkowym prezentem, który może być sentymentalny dla tej osoby.

Kosmetyki - słyszałaś/eś może, że twoja mama/dziewczyna ciągle gadają o jakiejś paletce cieni, pomadkach, które tak chciałyby mieć? Dowiedz się szybko o jakie konkretnie chodzi i zamawiaj! 

Buty - dziewczyny chyba tak mają, że nieważne ile masz już butów i tak uważasz, że to za mało. Serio, buty to strzał w dziesiątkę, o ile jesteś pewny z rozmiarem. 

Kosmetyki do pielęgnacji - mam obsesję na punkcie produktów do pielęgnacji twarzy (help?), różnego rodzaju maseczki zawsze się przydają. Polecam te z Lush'a!

Tematycznie - do swojego prezentu możesz dorzucić świąteczne skarpetki, sweter albo case.


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Wesołych świąt!

Zapraszam na mojego insta: 




*fotografie użyte do wpisu pochodzą ze strony: pinterest.com
*kolaże robione są przeze mnie, zabrania się ich pobierania i umieszczania na swoje profile
MOJE ULUBIONE TRENDY TEGO SEZONU | PRZEGLĄD

MOJE ULUBIONE TRENDY TEGO SEZONU | PRZEGLĄD

Hejka!
Dzisiaj wracam do Was ze zbiorem moich ulubionych trendów w tym sezonie. Postanowiłam tym razem przedstawić je w inny sposób, dlatego zdecydowałam się na trzy popularne sieciówki, abyście mieli dostęp do ubrań, które Wam pokażę.

Ja zimą lubię najbardziej nosić swetry, najlepiej takie duże i miękkie! Tutaj znalazłam dla Was swetro-golf nie umiem tego inaczej określić, haha. Wygląda fajnie i jest oczywiście oversize. Nidługo będzie dostępny, także ja z nie cierpliwością wyczekuję.

Spodnie tailoring czarne w białe pasy. Mnie bardzo urzekły, a wy co sądzicie?

Baaardzo lubię różnego rodzaju kurtki jeansowe w różnych kolorach. Ta jest mega oryginalna! Wzdłuż rękawów i na plecach ciągną się przeplatane tasiemki, dzięki czemu kurtka wygląda efektownie i przyciąga uwagę.

KOCHAM za duże bluzy i kolor żółty jak i czerwony w tym sezonie, no nie wiem jakoś tak wcześniej nie byłam do nich nastawiona, ale teraz bardzo je lubię!

O czym mówiłam? A tak! Czerwony - no i patrzcie kurtka puchowa! Osobiście kupiłam sobie niedawno podobną, ale powiem Wam tak po cichu, że one nie nadają się na zimę, przynajmniej dla mnie. Natomiast wyglądają całkiem fajnie.

Spodnie z czerwonymi lampasami bardzo spodobały mi się na stronie. Są one też w innych kolorach, ale te najbardziej mi się spodobały. Niedługo będą dostępne stacjonarnie w sklepach.

Spódnice tego typu ciągle podbijają Instagram, dużo Instagramowiczek decyduje się na takie, bądź w innych odsłonach np.: czerwone/czarne lakierowane, zamszowe, sztruksowe czy też zapinane na zamek. W Stradivariusie jest ich dosyć sporo!



Mom Jeansy są już dosyć bardzo popularne i nosi je większość nastolatek. Ostatnio znalazłam takie z fajnymi lampasami po bokach, myślę, że te spodnie będą się wyróżniać na tle.


Nie wiem jak Wy, ale ja jakoś postanowiłam się przerzucić na mniejsze plecaczki niż torebki i chyba zakupię ten!





Co podoba Wam się najbardziej? Co chcielibyście, aby znalazło się w waszej szafie w tym sezonie?

Jeżeli spodobał wam się post, liczę na obserwację i ciekawy komentarz!

Zapraszam również na mojego Instagrama:
@natlemly

oraz Snapa:
natalalempicka

Do następnego! ♥


TRENDY JESIEŃ ZIMA 2017/18 | CZ.1

TRENDY JESIEŃ ZIMA 2017/18 | CZ.1

Hejka!
Dzisiaj przedstawię Wam trendy na jesień i zimę 2017/2018. Zaczynając, każdy może nosić co tylko zechce, modne jest totalnie wszystko co wisi na wieszakach w sklepach. A to słowo trend, oznacza, bowiem tylko to, co powtarza się w danym sezonie u projektantów na wybiegach. 
W tym sezonie powróciliśmy pełną parą do (już!) lat siedemdziesiątych słuchajcie! Wcześniej były osiemdziesiąte, dziewięćdziesiąte, dlatego myślę, że większość się nie zdziwiła aktualną liczbą.
Zaczynamy!

 Jak co roku instytut Pantone przygotował listę kolorów, które będą królować w trendach jesień zima 2017/2018. Dopowiem, że kolor czerwony, żywy czerwony będzie w tym sezonie najbardziej widoczny w sklepach.
Do poniższych dodałabym, również: srebrno, metaliczne odcienie, czekoladowy brąz i mocny żółty.














Teraz płynnie przejdziemy do wzorów. Tutaj przedstawię wam przede wszystkim kratę, która przewijała się na pokazach u Gucci, Chloe, czy też Balenciagi.
Wspomnę, iż wzór panterki, który zazwyczaj myślę, że uważamy za ostrą tandetę. Wydaje mi się, że projektanci chcą to przełamać, w końcu jesteśmy w latach siedemdziesiątych. 









Sztruks, do którego większość nie może się przekonać wraca i to w pełnej okazałości. W postaci kurtek, ogrodniczek, a nawet spodni!



Marynarki, eleganckie spodnie w postaci kraty to totalny hit! Myślę, że spotkaliście się już chociaż raz z tego typu ubraniem w którejś sieciówce.


No słuchajcie, w tym sezonie na pewno nie będzie nam zimno. Tak jak we wcześniejszym te grube, duże kurtki są i będą nadal aktualne!


Wiadomo, że jeans nie wyjdzie nigdy ze sklepów, ale jeżeli zastanawialiście się czy połączenie jeans'u z jeans'em to dobry wybór, to teraz macie moją pewność, że tak! Takie total looki będą bardzo mile widziane w tym sezonie!


Słuchajcie no i mamy kożuchy pojawiające się u Saint Laurent, Marc Jacobs, Prada, Miu Miu. Te najczęściej spotykane są w postaci ramonesek, czy też kamizelek.


Next! Powiem Wam, że ja się w futrach zakochałam, a najbardziej w tych takich pudrowo-różowych. A wy co o nich sądzicie?



Dopowiem jeszcze do tego wszystkiego parę słów. Jak wiece oversize jest ciągle na czasie, dlatego i tym razem idziemy również w oversize. Co za tym idzie? Swetry! Duże, duże, wielgachne! Myślę, że to niezbędnik jesieni/zimy.


Kolejny trend to dosyć mocno błyszczący materiał (czyt. lakierowana skóra), który jest coraz częściej uwielbiany przez gwiazdy. Ja jestem zdecydowanie do niego nieprzekonane i myślę, że większość również będzie mojego zdania.


Metaliczne odcienie, zwłaszcza srebro jest coraz bardziej spotykany w naszych codziennych sklepach z odzieżą w galeriach handlowych. Jednak na wybiegach te stylówki były o wiele, wiele bardziej pojechane! 



Na koniec zapraszam wszystkich na moją grupę, zachęcam również do udostępniania, do następnego!

Natally

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger