Recenzja trzech kosmetyków do twarzy.



Hejka!
Witam was, w tak, jakże cudownym, ciepłym i radosnym dniu. Jesteście już po śniadaniu wielkanocnym? Święta spędzacie w gronie rodziny? Ja tak i przyznam że bardzo lubię Wielkanoc tylko dlatego, że one zapowiadają wiosnę i są bardzo kolorowe. Ale nie teraz o tym święcie, tylko o trzech produktach do twarzy, których testowałam przez ostatnie 2 miesiące.





Zacznijmy od tego że nie mam dużo problemów z cerą, raczej rzadko występują u mnie jakieś pryszcze. Gorzej jest z zaczerwieniami, gdyż ich jest najwięcej na mojej twarzy. Są w okolicach nosa i na policzkach. Rodzaj mojej cery to mieszany, a kolor oliwkowy. Powiem wam również że mam bardzo duży problem z dobraniem jakiegokolwiek odcienia, nie ważne czy to krem BB, puder lub korektor. 
 Mam niewiele wymagań co do kosmetyków. Lubię gdy dany produkt dobrze kryje, nawilża i nie czuć go tak bardzo na twarzy, Co dla mnie najważniejsze? Żeby długo się trzymał i był w przystępnej cenie. 



KREM BB "UNDER TWENTY"
cena: około 15zł

Pierwszym produktem, który opiszę jest, chyba dobrze znany wam, krem BB z Under Twenty. Zanim powiem wam jak mi się sprawdził przepiszę to, o czym informuje nas producent po stosowaniu tego kremu:

"Potwierdzona skuteczność: matuje (72%), nawilża (94%), wygładza (94%), nadaje naturalny wygląd (94%), wyrównuje koloryt: (83%)."

 Znacie moje wymagania, teraz pora na opisanie wam tego produktu. Powiem tak. U mnie sprawdził się naprawdę dobrze. Co do matowania bym się sprzeczała, gdyż uważam że prawie w ogóle tego nie robi. Rzeczywiście po nałożeniu kremu twarz jest wygładzona i nawilżona. Zgadzam się z tym że wyrównuje koloryt, gdyż prawie nie widać tych moich zaczerwienień. Dobrze się nakłada, a po skończonym makijażu nadaje naturalny wygląd i nie czujemy się jak w jakiejś masce. Jeżeli chodzi o zapach jest on rozpoznawalny dla produktów z tej marki. Myślę że jest idealny do szkoły, ponieważ trzyma się na twarzy bardzo długo. U mnie to było góra 6 godzin. Ten krem BB jest dostępny w dwóch odcieniach, ja mam jasny beżowy 01, dostępny jest również naturalny 02. Ale myślę że spokojnie wtopi się w każdy odcień skóry.

Minusy:
- nie matuje
- dostępne są tylko dwa odcienie

Plusy:
+ wygładza
+ nawilża
+ zakrywa zaczerwienienia i nieduże pryszcze, czy też różnego rodzaju niedoskonałości
+ wtapia się w kolor skóry
+ nie mamy odczucia ciężkości na twarzy
+ starcza na długo
+ nie zatyka porów

4,5/5




MATUJĄCY PUDER PRASOWANY "RIMMEL - STAY MATTE"
cena: około 27zł

Kolejnym kosmetykiem jest matujący puder prasowany z Rimmel'a, bardzo dobrze wam znany Stay Matte. Zobaczmy co zapewnia nam producent:

"Kontroluje błyszczenie się skóry aż do 5 godzin! Zapewnia naturalne, matowe krycie. Zmniejsza widoczność porów"

Od czego by tu zacząć... a więc. Myślę że puder, jak puder, nie najgorszy. Powiem wam tak, matuje bardzo dobrze, dodatkowo odrobinę kryje, co jest plusem. Jeżeli chodzi o jego trwałość... trochę do kitu. U mnie nie jest to 5 godzin. Bo zwykle kiedy jestem w szkole, to już w połowie swoich lekcji zaczynam się błyszczeć. Wymaga kilkukrotnego przypudrowywania. Jest dostępny w około siedmiu odcieniach. Nie wiem czy byłby dobry dla osób z trądzikiem. 

Minusy:
- krótkotrwały
- szybko się zużywa

Plusy:
+ 7 dostępnych odcieni
+ dobrze matuje do kilu godzin
+ lekko kryje
+ fajne opakowanie

3/5




KOREKTOR DO TWARZY "ASTOR - PERFECT STAY 24H"
cena: około 30zł

No i ostatni kosmetyk czyli korektor, również pewnie gdzieś o nim słyszeliście. Informacje od producenta:

"Korektor + baza do twarzy. Idealnie pokrywa wszelkie niedoskonałości"

Ahh... Nic do dodać, nic ująć. Nie mam złych opinii na jego temat. Uważam że kryje dobrze i nie zamieniłabym go na inny produkt. Dostępny jest podajże w trzech odcieniach.

Minusy:
- w drogeriach jest droższy, <tutaj> można go kupić za 18zł

Plusy:
+ dobrze kryje
+ nie zatyka porów

5/5




Na koniec, życzę wam mokrego dyngusa i fajnie spędzonych tych świąt! Do następnej ♥





33 komentarze:

  1. Nie posiadam żadnego kosmetyku, którego opisałaś w tym wpisie. Jednak słyszałam bardzo dużo dobrych opinii o pudrze i kremie BB. Nie używam zbyt często kremów koloryzujących, gdyż nie mam poważnych problemów z cerą, mam lekkie zaczerwienienia na policzkach i nosie, ale po nałożeniu korektora prawie nic nie widać. Czasem kiedy, mam ''gorszy okres'', nakładam krem koloryzujący z firmy Avon, jest też bardzo fajny, w szczególności dla młodych osób. Miałam wcześniej krem BB z Under twenty, ale był strasznie lepki i łzawiły mi po nim oczy, choć miał dobry kolor, musiałam z niego zrezygnować. Tego jeszcze nie próbowałam, ale kiedy skończy mi się ten z Avon, wypróbuje. Może na mnie okaże się równie dobry, szkoda, że nie matowi, no ale przynajmniej nie wysusza i nie jest bardzo odczuwalny, coś za coś :) Puder też ma bardzo dobre opinie, ja szczerze mówiąc nie natknęłam się na taki, który wytrzymałby większą połowę dnia, ale właściwie, to też zależy, co robimy. Ja w ciągu dnia często dotykam swojej twarzy poprawiając włosy, w szkole ćwiczę na w-f, więc to też się do tego przyczynia :) Bardzo fajnie napisany post, zawarłaś w nim bardzo dużo informacji, napisałaś krótko i konkretnie, bardzo fajnie. Można poznać produkt, zapewnienia producenta, cenę i twoją opinię, gdyby wyglądały tak wszystkie recenzję haha!
    Pozdrawiam!
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko styczność z kremem BB "under twenty" i musze powiedzieć, że całkiem nieźle sobie radził ;p Ale jednak wole krem BB z lirene zdecydowanie ;) Również życzę mokrego dyngusa ;)
      Obserwuję bloga i zapraszam do obserwacji mojego http://pauluuuu.blogspot.com/

      Usuń
  2. Cieszę sie ze wpadłam na ten post, ponieważ mam w planach zakup tych kosmetyków i taka recenzja bardzo sie przydała! Naprawdę super post ! Obserwuje jak i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)
    Mój blog- http://ameeeeelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna recenzja, przejrzysta i zawierająca najważniejsze informacje. Zaciekawiłaś mnie korektorem, mój jest na wykończeniu, więc trzeba będzie się za czymś rozejrzeć :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmel Stay Matte też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam tych kosmetyków , wdają sie być dobre ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzja! Ja jednak nie stosowałam żadnych z tych kosmetyków :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam tego pudru i kremu bb :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie posiadam żadnego z tych kosmetyków bo się nie maluje, ale słyszałam dużo o astorze I Rimmelu ;D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem słabo oceniłaś ten puder, a znany jest jako jeden z lepszych, więc teraz w sumie nie wiem... Chyba i tak będę musiała sama wytestować :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, ja sie jednak nie maluje. Czasami tylko, jak jest jakas wyjątkowa okazja to robie mały makijaż. Z kosmetyków ktore wymieniłaś, używam podkład z under twenty :-)

    mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog !!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja posiadam tylko taki krem BB i jest nawet dobry :D
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam ich, ale o ten korektor się wzbogacę :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie ten korektor. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna recenzja, właśnie się zastanawiam nad tym kremem bb :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. interesująca recenzja :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe kosmetyki ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się że mam ten sam krem bb tylko że jasny.

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na samym początku ci powiem, ze masz piekny wyglad bloga! A co do samej tresci to uzywalam tylko ten puder i mam takie same odczucia jak ty. A po krem BB musze sie wybrac, ciekawa kestem czy te 2 odcienie mi podpasuja.
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten puder;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your blog, I'm following your social profiles!!
    I've change my blog. Can you please subscribe to my blog ? You can do it at the bottom of the page where it says:
    DON'T MISS ANYTHING.

    You just write your email and then in your inbox you can accept the request.
    Please check my last post --> I'm Lydia Medina

    xx
    Ly♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba się skuszę na ten korektor. Czasami wolę zapłacić więcej, ale wiedzieć, że kupuję porządny :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post, pomocny! :)
    zapraszam do siebie - www.xkarr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm słyszałam o tych trzech kosmetykach i chyba w końcu kupię puder, bo wiele o nim dobrych recenzji. Czas w końcu spróbować! :D

    ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten korektor mnie niezwykle zainteresował! Muszę też niebawem przetestować krem BB :)
    Świetny i niezwykle pomocny wpis :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. o też mam te produkty i nawet fajnie się sprawdziły :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakiś czas temu sama robiłam recenzję Rimmela Stay Matte :D U mnie to strzał w dziesiątkę, Matowił mi skórę na cały dzień. Opakowanie nie zużyło się szybko, jednak przez przypadek spadł mi na podłogę i połamał się cały :c Ale kupię jeszcze raz. Póki co mam puder sypki z Wibo, niedługo też wystawię recenzję :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://fragile-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię U20 krem BB. Faktycznie trochę gorzej z matowieniem ale daje radę ;)
    Obs?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście nie lubię kremów BB, miałam jeden właśnie tej marki ale mi się nie sprawdził. Puder stay matte mnie ciekawi bo podkład z tej serii jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger