Trendy wiosna/lato 2016



Hej, hej! Witam was dzisiaj w dość nietypowym poście na moim blogu, gdyż będzie co nieco o trendach w tę wiosnę/lato. Jako że dowiedziałam się sporo rzeczy o nadchodzącym sezonie, chciałabym się z wami podzielić moją wiedzą. Aktualnie robi się ciepło i pewnie większość z was ma zamiar pojechać gdzieś na zakupy, żeby kupić kilka wiosennych ciuchów. Zakładam że połowa nie do końca wie co kupić. Więc jeżeli jesteś osobą, która podąża za trendami i chciałaby wiedzieć co będzie modne w tym sezonie zachęcam do przeczytania całej notki. Na wstępie powiem, iż baaardzo starałam się, żeby ten post wyszedł przejrzyście, jasno i wyraźnie, i żebyście wszystko dobrze zrozumieli, dlatego też mam nadzieję że to mi się udało :)




Okej, na początku zacznę może od rzeczy, która dość niedawno 'zabłysnęła' na instagramie, lub mogliście ją kilkukrotnie zobaczyć u dziewczyn na mieście, bądź gdziekolwiek. Chodzi mi tu o czapki z daszkiem. Mi osobiście się one bardzo podobają, uważam że fajnie to wygląda, a latem chronią nas przed słońcem. Możliwe że nie każdemu ten 'styl' przypadnie do gustu. 

LINKI DO CZAPEK:




Kolejny trend - buty, ale nie byle jakie. Są to buty specjalnie zaprojektowane przez Rihannę dla firmy Puma, można powiedzieć że coś podobnego do creepers'ów. Niestety z tego co wiem, nie ma ich na razie w żadnym polskim sklepie stacjonarnym. Możliwe że można je znaleźć gdzieś w sklepach internetowych. Najbardziej spodobały mi się te czarne z niebieską podeszwą. 





No i teraz coś co zna chyba każdy miłośnik mody! Oczywiście że chodzi mi tu o kurteczki Bomber Jacket! Powiadają że takie kurtki w kolorze pudrowego różu będą hitem tego sezonu! Chodzą plotki że kurtka im dłuższa - tym lepsza!



LINKI DO KURTEK:




*Błąd w nazwie! Poprawna to: Lenonki*

Wydaje mi się że każdy wie co mam na myśli. Tak, brawo! Już pod koniec tamtego lata okulary przeciwsłoneczne, tak zwane "Lenonki" weszły na rynek. W ten sezon będą ciągle królowały i jeżeli jeszcze ich nie macie, to zachęcam do zakupu! Są bardzo efektowne. Myślę że śmiało będziecie mogli je kupić w H&M, Sinsay'u lub takich podobnych sklepach.

LINK:






Nie jestem pewna, ale wydaje mi się że tamtego lata co nieco słyszeliśmy o takich bluzkach. W te wakacje będzie to kompletna bomba! Chyba każdego na ulicy, bądź plaży zobaczymy w takiej bluzce. A i jeszcze dopiszę, kwiaty i koronki dalej będą na czasie!

LINKI:




Coś co zaskoczyło mnie swoim wyglądem, kiedy pierwszy raz ujrzałam to na oczy - sznurowane baleriny. Mianowicie to każdy rodzaj buta, który będzie sznurowany wyżej niż kostka, zostanie hitem! Na yt możecie znaleźć bardzo dużo DIY właśnie jak wykonać takie buty. Więc jeżeli nie chcecie wydawać dużo kasy, możecie zrobić takie sami!

LINKI DO BUTÓW:




Podobno wzór moro znowu powraca na sklepowe półki! Sama osobiście zauroczyłam się kurtką po prawej stronie, dam wam na dole link, więc jak coś to łapcie okazję! Nie tylko kurtki zostały wykonane w taki wzór, ale też spodenki, spódnice i bluzki! 

LINKI:




Troszkę zmodyfikowana odsłona chokerów powraca! Tym razem nie jest to wzór podobny do 'tatuażu', czy też 'koronki' (jak zwą, tak zwą). A wstążka z ozdobami! Więc jeżeli jesteście fankami takich hokerów, to wiedźcie że wychodzi nowy trend! 
(Błąd w nazwie "chokery")



Mega dużo pytań o kolory i wzory. Czego mamy się spodziewać, może neonu? Nie, nie, nie tym razem kochani! Wkraczają inne kolory! 

- pudrowy róż
- pastelowy niebieski
- cielisty
- i kolor khaki

Jeżeli chodzi o wzory, to tak jak już wspomniałam kwiaty i wszelkie koronki nie odchodzą, może powrócić na dłużej moro.



SPODOBAŁ SIĘ WAM TAKI POST? 



32 komentarze:

  1. You have a nice blog !
    Love it !

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że włożyłaś w ten post mega dużo pracy, świetnie ci wyszedł!
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe trendy nie do końca mi się podobają, choć wycięte ramiona i paski na dekolcie wpadły mi w oko i zamierzam się za takimi bluzeczkami i koszulkami rozejrzeć. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny wpis, bardzo polubiłam te czapki z daszkiem... ;)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Natalio świetny blog polecam wszystkim.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, BOMBERKA, te czapki i buty to cudo, uwielbiam wszystko to!

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. Z obecnych trendów, tych wiosennych podobają mi się lenonki, kurtki i najbardziej buty Rihanny. Chcę się na nie skusić ale waham się. Czekam na podobne posty! c:
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się buty Rihanny za to świetne są hokery :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh,te czapki wszyscy je mają! Nie wiedziałam,że teraz będzie modne MORO.

    Obserwuję już dawno zuziaforstyle.blogspot.com KONKURS ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to, że właściwie wszystko jest teraz modne. Z tych trendów najbardziej "hot", szaleję na punkcie wyciętych ramion i naszywek, o których nie wspomniałaś. Są boskie!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiście, zapomniałam o tym wspomnieć. :) Dzięki że przypomniałaś.

      Usuń
  11. Świetne zestawienie trendów! Wszystko totalnie w moim stylu :)
    Z chęcia obserwuję <3
    Zapraszam do siebie, może coś ci wpadnie w oko
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2016/04/again.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny przegląd! Wiem na co się przygotować na ten rok :D
    Te okularki to raczej ''Lenonki'' nie ''Leonki'' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz się skapnęłam że zjadłam jedną literę, dzięki :)

      Usuń
  13. Czapki i bomberki to czad <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. z pewnością wykorzystam kolory tego roku:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. moda znów powraca
    sznurowane baleriny pamiętam z gimnazjum
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te rzeczy, aż poklikałam w linki, żeby zobaczyć asortyment :)
    Bardzo ładny blog-OBSERWUJĘ :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny blog i świetny post :) pozdrawiam ciepło i zapraszam :)
    www.cukiereczky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie posty, jakiś czas temu sama pisałam podobny :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie podążam za modą, kupuję, to co mi się podoba, a po drugie nie lubię mieć rzeczy, które ma 70% dziewczyn z naszego gimnazjum.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybrałaś świetne stylizacje, ubrania, ale nie wiem czy przekonam się do tych czapek z daszkami, dla mnie to jest najgorsze. Chyba nie dam rady, zresztą do mojego stylu nie będzie pasować. Bardzo fajny post, miło się czytało :) Masz bardzo fajny styl pisania, taką lekkość wyczuwa się w Twoich tekstach. Zostanę tu na dłużej :)
    Zapraszam: http://www.theotherwoman.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny wpis i blog!
    Zostaje tu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię jakoś podążać za trendami i zdecydowanie wolę ubierać to, co mi się podoba, a nie tak, jak ubiera się połowa nastolatek. Ale fajnie, że powiedziałaś o najnowszych trendach, widać, że naprawdę się tym interesujesz ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem szczerze, że te trendy w 100% mi pasują :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. czapki najlepsze ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzór moro mi się podoba, ale też zależy na czym. Na kurtce wygląda bardzo efektownie :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie czapki z daszkiem!
    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam do mnie doublelattebreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger