Wakacyjne gadżety - 2016


Cześć!♥
Kiedyś bardzo dokładnie rozpisałam się na temat trendów letnich występujących w tym roku. Kiedy post cieszył się popularnością ja uświadomiłam sobie, że to jest coś, w czym czuję się najlepiej. Z tym również wiążą się zmiany, które już dostrzegliście na blogu. Nowy desing - to raczej najbardziej widoczna nowość. Tematyka bloga nie zmienia się, natomiast posty będą bardziej dopracowane i (mam nadzieję) systematycznie dodawane tylko i wyłącznie przeze mnie. Będziecie mogli dostrzec to, iż najczęściej notki będą o modzie i ciekawostkach związanych z tym tematem. A teraz wracamy do teraźniejszości i lecimy z tematem!




Wakacyjne gadżety 2016 - o co chodzi? Właśnie, otóż jest parę rzeczy, o których wam ostatnio wcale nie wspomniałam! Są warte uwagi, bo być może właśnie ich szukacie! (Do gadżetów dołączyłam też trochę ubrań).



Kojarzycie te słoiczki z nakrętką i przepiękną słomką? Czy ty również nie wiesz gdzie je kupić, bądź szukasz świetnego kubka na smoothie? Gwarantuję, że ten będzie idealny. Sama osobiście się w nich zakochałam!

Gdzie można kupić:
- w sklepach "wszystko po 5zł"
- allegro -klik-
- Pepco



Opaski czy też wianki to świetna ozdoba na włosy zwłaszcza w wakacje. Zaopatrz się w te piękne rzeczy już dziś! :D

Gdzie można kupić:
- H&M
- Bershka -klik-
- Sinsay -klik-



Te akurat to bardzo modne modele w te wakacje :)

Gdzie można kupić:
- H&M
- Sinsay *klik*, *klik*



Obudowy na telefon, które są o tematyce wakacyjnej to bardzo słodkie przedmioty! Fajnie "dopełniają" nasz telefon i sprawiają, że nie jest taki nudny + chronią przed rozbiciem!

Gdzie można kupić:
- H&M
- Sinsay *klik*, *klik*, *klik*
- Bershka *klik*



Kombinezony - już w tamtym roku były one niezmiernie modne i jakże wygodne! W te lato często zauważymy modele w arabskie wzory, bądź z koronki.

Gdzie można kupić:
- Bershka *klik*, *klik*, *klik*
- H&M



To wszystko co miałam wam do "powiedzenia" i pokazania. Mam nadzieję, że post się podobał; )



*Zdjęcia użyte do dzisiejszej notki pochodzą ze stron: google.pl, bershka.com, sin-say.com

71 komentarzy:

  1. Słoiki i wianki na głowę są świetne!
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiki kiedyś kupiłam w Kauflandzie i to świetna opcja na lato! Żadna mucha lub pszczoła nie wpadnie do napoju/koktajlu :)Kombinezony fajnie wyglądają, ale ja do końca nie jestem przekonana... Może kiedyś :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA!

    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strojów i kombinezonów nie nazwałabym gadżetami, ale słoiki są mistrzowskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane, że gadżety i "ubrania", czyta się całego posta. ;)

      Usuń
  5. Wiecznie szukam takiego kubka! Musze zajrzeć koniecznie do tych sklepów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czarny strój kąpielowy z sinsay jest cudowny! Kombinezony i słoiki z słomką to moje must have na wakacje :) Piękny blog. Obserwuję :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej się z tym zgadzam!
    Spodobała mi się ta opaska!
    Mam identyczny słoik jak na zdj 3 i kupiłam go za 4 zł w Topazie :D
    Muszę pooglądać dla siebie stroje kąpielowe :)
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wianuszki na głowę są urocze:D
    A co do stroju to irytuje mnie że wszystkie dziewwczyny na basenie są " modne " i mają ten sam strój ;c
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama zamierzam zapolować na taki słoik, więc dobrze wiedzieć gdzie mogę je znaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje
    Te kubeczki są świetne, mam plany aby na blogu wstawić ich DIY
    Wianuszki są urocze sama posiadam jeden
    Obserwuje
    Pozdrawiam i zaprasza do mnie, zaobserwuj jak się spodoba oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kombinezony! Moim zdaniem to najwygodniejsza rzecz na świecie!


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kubki są świetne :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kombinezony to najlepsza rzecz na świecie! Podoba mi się u Ciebie więc zaobserwowałam
    Dopiero zaczynam więc będzie mi miło jeżeli do mnie zajrzysz i jak Ci się spodoba to zaobserwujesz.
    http://xxeverythingandnothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Planuję kupić sobie taki słoiczek do picia. Są mega urocze! ^^


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega podobają mi się te case *-* są śliczne. Poza tym całkiem fajne są te słoiczki, może sobie taki kupię ;)

    ***
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie słoiki do picia zimnych napojów! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten słoik to był mój must have i udało mi się go zdobyć :D
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy! Ja mam jednego case z sinsay, podobnego, ale ananasa.

    maryjozwiak.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie super gadżety.
    Najbardziej mi się spodobały słoiki.

    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, kombinezony to zdecydowanie Must Have na te wakacje ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezony bardzo mi się podobają, ale uważam, że do mnie nie pasują. Graficznie wszystko ładnie wygląda. ;)
    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te wianuszki i case ! ;) Chętnie bym sobie zakupiła przede wszystkim taki wianek :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsza sprawa na wakacje to kombinezony... bielizna i jeden myk i możemy wyjść:*
    Super post ! :D

    Zapraszam do siebie :)
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kombinezony są mega wygodne, a te słoiczki świetne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zamiar kupić sobie taki słoiczek. Uwielbia kombinezony i muszę sobie sprawić nowy, ponieważ mam tylko jeden czarny, a wiadomo jak ten kolor pasuje na lato, haha :D
    Obserwuję ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kombinezony to zdecydowanie MUST HAVE tego lata ^^ Słoiczki są świetne ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne opaski i uwielbiam kombinezony *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę niebawem wyposażyć się w nowe obudowy na telefon, strój kąpielowy i przede wszystkim te urocze słoiczki! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. Tych kombinezonów ostatnio jest naprawdę dużo :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  30. zgadzam się - zdecydowanie niezbędniki na lato! ;P

    ps. tak kochana mam sombre :* niedawno zrobiłam i to dopiero pierwsze zdjecia na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dear Natally, great post an amazing pictures :D

    I'm following you via GFC. Can you follow me back? :D

    NEW TIPS POST ₪ Healthy Hair on Summer
    Pieces Of Me, Blog Pieces Of Me on Facebook@mgouveiaa, Instagram

    OdpowiedzUsuń
  32. Słoiki są genialne! Sama jeden posiadam i jestem bardzo z niego zadowolona! :D
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Te słoiki są moim kolejnym zakupem - muszę je zdobyć, bo są świetne! :)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie te rzeczy są świetne, uwielbiam kombinezony, a swój słoiczek już niedawno kupiłam :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. sloiki mega :)
    http://wingspring.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja właśnie swój słoiczek kupiłam w sklepie wszystko po 5 zł, korzystam z niego gdy robię sobie przeróżne koktajle, jestem z niego bardzo zadowolona. Swój strój kąpielowy zakupiłam właśnie w Sinsay'u w zeszłym roku i jestem z niego bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post. Masz prześliczną grafikę na blogu ♥ Czy sama robiłaś swój nagłówek? :)
    http://dream-andreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super blog. Czekam na następne posty :) A ten słoiczek też chyba sobie kupię :D
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Musze w końcu kupić sobie słoik do picia i opaskę z kwiatami :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne gazety :) Mega mi się podobają te słoiki do picia. Świetne kostiumy :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne gadżety :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Słoiki na napoje są naprawdę świetne. Prezentują się bardzo dobrze :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja swój słoik kupiłam jakiś czas temu w Brico za 5 zł :)
    Strasznie podoba mi się ten czarny strój, nawet go przymierzałam ale przestraszyłam się że opalę się w takie paski. Strój jest ładny ale totalnie nie praktyczny, a przynajmniej jego góra- ramiączka nie są odpinane, a całość zakłada się przez głowę żadnego zapięcia :(
    Świetny blog i post będę obserwować <3!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie ogólnie to szukam takiego słoika <3
    Strój ładny :*
    Nowy początek, nowa ja :) Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. Te słoiki można również kupić w primarku! karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Kombinezony są właśnie super na lato! Lekkie, przewiewne :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Te słoiki są super! Sama muszę taki upolować :)

    Pozdrawiam :*
    www.scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Słoiczki są cudowne ^^ Sama zaopatrzyłam się dzisiaj kolejny ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo kreatywny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com Obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam te słoiczki, kupiłam sobie ostatnio :D

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  52. Kombinezony to moja miłość - nie trzeba męczyć się z doborem ubrań, bo robią całą robotę. I są mega wygodne! Obudowa z arbuzem jest urocza a design piękny! Dobra robota :)

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Wianki od dawna są moim całym światem, czy na koncert a w sumie nawet i wszędzie, jest to ekstra dodatek który pobudzi stylizacje! Bardzo dziękuje za inspiracje z czarnym strojem bo jest obłędny a takiego szukałam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥
    http://wiktoriazalewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. nice!


    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji, blog dopiero powstaje, czekam na propozycje od Was na nowe posty! zachęcam do obserwowania bloga :> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja mój słoik kupiłam w primarku. Jest różowy i właśnie z niego pije koktajl truskawkowy <3 Mam małe pytanie. Dlaczego usunęłaś najnowszy post o makijażu? Pozdrawiam (:

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usunęłam go, po prostu coś się stało u mnie z bloggerem :/

      Usuń
  56. świetne gadżety ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger