TRENDY jesień/zima 2016/17


Hej!♥

Trochę mnie tu nie było. Dlatego teraz jakoś to ustabilizuję tą oto notką. Niedawno pisałam coś podobnego tylko, że o trendach wiosennych i letnich. Dzisiaj natomiast poruszę temat jesieni i zimy. Ten czas nieubłaganie szybciutko leci! Niedawno kupowaliśmy ubrania letnie, a teraz znowu musimy się wybrać do sklepów. To nie jest tylko jeden z powodów dla, których piszę tę notkę, istnieje również drugi, który jest nam wszystkim dobrze znany. Niestety - wakacje się już kończą, kupujemy przybory i wszystkie inne potrzebne rzeczy do szkoły. W nowe ubrania też trzeba się zaopatrzyć, co nie? Od razu wspomnę, że na moim blogu nie znajdziecie serii Back To School, tak jak to w każdy sierpień bywało.  
 Bardzo lubię łapać jakieś trendy od projektantów i to czego się ostatnio dowiedziałam, możliwe, że dla niektórych może wydać się śmieszne, jednakże są to potwierdzone fakty!

Zdecydowałam, że pokarzę Wam "trendy", które są w małym stopniu przybliżone do tych na wybiegu. Dlaczego tak zrobię? Ponieważ w niektóre ubrania, jakie nosiły modelki podczas pokazu nie ubiorą się, żadne czternastolatki albo i nastolatki - a ja jestem tego jak najbardziej świadoma, ale, żeby nie było - opowiem Wam co i jak. 


Opis:
Kreacje projektantów inspirowane były latami 80. Dlatego prawie wszystkie "trendy" na ten sezon będą to ubrania właśnie podobne z tamtych lat. Na wybiegach królowały: bufiaste rękawy, futra, cekiny, falbany i długie szale. Kolory na ten sezon to: 50 shades of grey, aksamitny granit, salutująca zieleń, żywe srebro, ,,wykwintna" czerwień, ulubiony kolor baletnicy, żółto-różowy koktajl, guma balonowa, brązowy, beżowy, i odcienie pomarańczowego.
 Ja natomiast przytoczę Wam podobne trendy ze sklepów, które możemy znaleźć w Polsce.



Tak jak w tamtą jesień i zimę, mogliśmy dostrzec na ulicach takie oto szaliki i apaszki, tak i w ten sezon będą one modne. Na wybiegach przedstawiane były one w nieco innej formie: przerzucone na raz i długie, aż do kolan. Wydaję mi się, że takie również będą prezentować się naprawdę świetnie!



Wspominałam coś o futrach, więc macie futra! Myślę, że mało kto nosiłby futra wzorzyste np.: w kolorowe paski, ponieważ takie przedstawiane były na pokazie Blumarine. Jednakże, skoro mowa o właśnie takich "płaszczach", to przedstawiam wam mięciutką kamizelkę.



Możliwe, że Was nie zdziwiłam. Oversize - słuchajcie skoro porównujemy do pokazów na ten sezon, to muszę Wam wspomnieć, iż większość ubrań na modelkach były o rozmiar większe. Dlatego wydaje mi się, że Oversize możemy troszkę odmienić np na bluzy. (Za duże swetry też się wliczają!)



Ostatnio byłam na pokazie "Jacob Birge Vision" w Białymstoku (jeżeli obserwujecie mojego Instagrama natally_princess lub macie mnie na Snapach NatallyOfficial, Cuqqierkowa to mogliście co nieco zobaczyć razem ze mną) tam modelki prezentowały takie jakby kurtki, coś w stylu Bomber Jacket jednak niebyły one z materiału, ani grube. (patrz - fotografia druga). Na takie Fleki zaczęłam mówić siatki, serio, bo one tak wyglądają. 
Jednakże, dla tych, którzy jakoś nie przepadają za grubymi bomberkami to wynalazłam również Fleki, jednakże już całe ze śliskiego materiału (zdjęcie pierwsze) - sama posiadam taką bluzę i jestem z niej bardzo zadowolona.



Teraz to, czym Was na 100% nie zdziwiłam. Po prostu Jeansy. Na pokazach najczęściej pokazywały się w formie takich dzwonów, jednakże jeżeli wolicie bardziej styl Tumblr i nie jesteście na tyle odważne, żeby powrócić do lat 80. to kupujcie: Boyfriend'y (najlepiej z dzurami), albo takie proste nieprzylegające do nogi jeansy w jasnych kolorach.



No dobra teraz prawie całkiem odbiegliśmy od tematu pokazów, a przeszliśmy na TUMBLR. Jeżeli znudziły Wam się normalne Bomber Jacket, to polecam takie długie, jak na pierwszej fotografii, albo cienkie i krótkie jak na drugiej fotografii.



No i ostatnie - buty. Postanowiłam pokazać je w dzisiejszym poście tylko dlatego, że są czarne, mają modną podeszwę i niektórzy posiadają je jeszcze z tamtego roku. Więc tak - jeżeli masz te buty, to śmiało je noś i w ten sezon!


To raczej na tyle, mam nadzieję, że jakoś Wam pomogłam i chciałabym, abyście oceniali notkę z przymrużeniem oka. Dziękuję, papa♥

NOWY ASK : @natallyitsme możecie zadawać pytania z anonima ;)


*Zdjęcia wykorzystane do dzisiejszej notki pochodzą ze stron: bershka.pl, google.pl

47 komentarzy:

  1. Same fajne ciuszki! :)
    Można się zainspirować.

    Zapraszam do mnie na post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te ubrania. :) Najbardziej podobają mi się te szale, oraz botki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że szale dalej modne bo mój nadal wisi w mojej szafie :P Lubię tak po lecie wyciągać rzeczy z tamtego roku, wydają się one wtedy takie "nowe" i "świeże" :) Wiesz co mam na myśli :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już od roku futrzaną kamizelkę, więc na pewno będę ją nosić w tym sezonie! Będę ją nosić nawet gdy wyjdzie z mody, ponieważ ją uwielbiam i nie mogę się doczekać chłodniejszych dni, gdy będę mogła ją nałożyć na skórzaną kurtkę.
    Bardzo fajny post! :)
    https://callmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) mi najbardziej spodobała się bomberka, mam nadzieje ze uda mi się gdzieś taką znaleźć ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Botki na platformie posiadam, więc super :) Trendy ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te botki są mega :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką bluzę Fleki :) A te botki muszę sobie sprawić, choć trudno będzie przekonać moją mamę do nich.
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nominowałam Cię do Liebster Blog Adward, więcej info u mnie na Blogu. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie botki :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oh cudowne trendy w sam raz dla mnie :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja muszę koniecznie kupić sobie bomberkę, wygląda świetnie :)
    takie botki już mam podobne, również sprawdziły się rewelacyjnie i w tym roku może zaopatrzę się w następne :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swoich idealnych, wymarzonych jeansów wyszukuję już rok! A co do futer to podobają mi się, ale odpowiednie u odpowiedniej osoby :)
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie wygrywają botki na platformie i szaliki! Chociaż i tak świetne trendy są świetne :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o jakie super rzeczy, na pewno przygarne cos do swojej kolekcji :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten szalik i buty :')
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Botki na platformie chce kupić już od dobrego roku. Niestety mój wzrost mi na to nie pozwala, jestem za wysoka :/.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły na moim blogu > / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze się własnie zaopatrzeć w takie botki!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham jesień, mogę wyciągnąć swetry, właśnie większe bluzy, długie spodnie. Czuję się wtedy bardzo komfortowo, a jeszcze jak się opatulę szalem hah.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę sobie kupić takie botki na platformie !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie przygotowany wpis :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta bluza jest genialna! http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczególnie podobają mi się buty na platformie ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. te botki sa super ale strasznie mnie wkurza to iż polowa 14 latek ubiera sie jak KOPIA. dlatego ja podążam za to co ja 'czuje' zahaczając o modne elementy.

    https://alexwberry.blogspot.com/ - u mnie - moje wykonanie piosenki Beyonce 'Crazy In Love'

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie przedstawiłaś trendy! ♥ Uwielbiam szale! Fajnie, że byłaś na pokazie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie moim wlasnym trendem na chlodniejsze dni juz chyba zawsze pozostana duze i grube sweterki, haha ;3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę świetne ubrania! Na pewno skorzystam <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. W jesieni najbardziej kocham właśnie szale i wszystkie ogromniaste bluzy i swetry! (swetry zwłaszcza)
    Cieszę się, że będą modne w tym sezonie.

    Pozdrowionka!
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że co do trendów to trafiłaś w dziesiątkę!
    Jesień cenię za możliwość noszenia grubych, ogromnych swetrów oraz bluz!
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Te apaszki bardzo fajne, wpadły mi w oko :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. W zeszłym roku kupiłam trzy kamizelki z futerkiem :P
    Buty są cudowne :)
    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety oversize do mnie nie pasuje, bo jestem niziutka, a to by mnie tylko przytłoczyło..
    Ale uwielbiam botki na platformie! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe trendy, bluzy oversize to moja miłość :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post! A z tych trendów to wszystko mi się podoba! Obserwuje
    PS: Napisałam do Ciebie z prawie design'u
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger