BTS - OUTFIT | ZAFUL

Cześć!

 Bardzo dawno mnie tutaj nie było. Nie piałam notek, nie sprawdzałam komentarzy - zaniedbałam bloga dosłownie. Zwykle mówi się, że to przez brak czasu, ja wspomnę, że to przez za dużą ilość zainteresowań i zwyczajne wpadnięcie w wir hejtu, którego w sumie tutaj nie widzicie. Jednakże, każdy myśli swoje, a później dochodzą mnie słuchy od kolegów, koleżanek. Bywa, iż ludzie są fałszywi i jeżeli ta osoba, o której teraz myślę czyta ten tekst, niech stąd wyjdzie i więcej nie wraca... nie mam zamiaru kolejny raz zawieść się na tobie. Przykro mi.

 Nie będę dalej drążyć tego tematu i przejdę do czegoś co pozwala bym się szczerze uśmiechała. Mimo tego, iż projekty, serie Back To School już się skończyły, to ja postanowiłam z opóźnieniem dodać ten wpis.

 To nadal nie ten post, w którym zobaczycie kolorowe liście i odcienie bordo, khaki, czy też pomarańczu. Dzisiaj jeszcze tak bardziej klasycznie, trochę Tumblr'owo. Mam Wam do zaprezentowania stylizację typowo szkolną, chciałam postawić na coś troszkę cieplejszego niż dotychczas. Przyznam, że udało mi się to w połowie (XD), ale jest!

Na pierwszy rzut oka szara bluza typu crop top ze znakiem Aliena wydaje się zwykła i bez żadnego szału. Chociaż już teraz napiszę, że bardzo ją polubiłam! W środku ma przyjemne futerko i mimo, iż niejednokrotnie podnosząc ręce odsłania brzuch jest mi w niej ciepło. Gdyby nie ten Alien bluza nie wywarłaby na mnie szczególnej uwagi na stronie internetowej. Wykonana jest całkiem przyzwoicie, dlatego nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego. Jak możecie zauważyć po tytule wpisu, ten crop top jak i inne części outfit'u, o których zaraz wspomnę, pochodzą ze strony ZAFUL

Dodatki - mianowicie chokery to jedne z najbardziej moich ulubionych dodatków do takich typowo Tumblr'owych stylizacji. Myślę, że te dwa znane już chyba wszystkim fasony skradną serce fanom Tumblr'a. Jestem z nich zadowolona!

Parę słów o sklepie:

Sklep niedawno zmienił design strony, dlatego myślę, że teraz wygląda lepiej, przez co łatwiej cokolwiek znaleźć. Więc na plus! Ubrania mają zróżnicowane, dlatego myślę, iż każdy znajdzie coś dla siebie. Niestety i na tej stronie nie znajdziemy waluty "zł". Podstawowe waluty na zaful.com to: "$USD" i "€EURO" poza tymi dostępnych jest jeszcze 15 innych. Jakość produktów mogę ocenić na 4,5/5. Śmiało zamówiłabym jeszcze jakieś inne ubrania. Gdyby nie to, że musiałam czekać, aż dowiozą dostawę produktów do sklepu mogłabym napisać wam tu, że przesyłka jest szybka. Jednakże tak nie napiszę, ponieważ chokery prędko sprzedają się na stronie, dlatego tak jak wspomniałam, musiałam czekać na dostawę co opóźniło trochę wysyłkę. Chociaż myślę, że gdybym wybrała sobie coś innego przesyłka doszłaby do mnie w ciągu 1-2 tygodni. Jednakże warto było czekać!



Urozmaiciłam tę stylizację w trakcie sesji. Dlatego postanowiłam pokazać Wam również i te zdjęcia. Myślę, że zmiana choker'a i dodanie Bomber Jacket jest również dobrym pomysłem, aby sprawić, żeby outfit był bardziej ciekawszy.

Kulisy robienia zdjęć możecie zobaczyć na snapie NatallyOfficial jest on poświęcony wam, jak i czytelnikom z Wattpad'a, także śmiało wpadajcie!


 | Bluza (crop top) - klik | Choker 1 - klik | Choker 2 - klik |

Poklikasz w linki?


Już niebawem na moim blogu bardziej jesienny post, dlatego zostańcie ze mną i czekajcie! Która stylizacja bardziej Ci się spodobała?

Buziaki
NATALLY

Zdjęcia wykonała jak zawsze Olga Sokół ♥

39 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta bluza. Co do tego co napisałaś na początku, to niestety zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie próbował nam wszystko zniszczyć, jednak trzeba być silnym i nie dać tej osobie satysfakcji :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam z tej storny jeszcze :) Ciekawa stylizacja :)
    Pokliałam w linki :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tumblr'owa stylizacja całkiem mi się podoba. Wyglądasz super!
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, niby prosta ale faktycznie idealnie nadaje się do szkoły :)

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Choker i kolor tej bomberki - cudo *-*
    A cały outfit świetny :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania!Pięknie się w nich prezentujesz.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, ślicznie w nich wyglądasz! Uwielbiam takie bluzy <3

    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W pewnym sensie ubrania z motywem Aliena są całkiem urocze :D
    Ludzie zawsze będą gadać - czasami dobre rzeczy, czasami złe. Warto ich słuchać, by wyławiać spośród słów istotne rzeczy, a te bezsensowne wyrzucić do kosza ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przejmuj się hejterami, to nie ma sensu :)
    śliczne zdjęcia, uwielbiam Zaful! mają świetne rzeczy i super jakości
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm bardzo dużo osób dodaje teraz posty z ubraniami tego sklepu : ) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się kolorek Twojej bomberki ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, ta stylizacja jest genialna, uwielbiam tego typu ubrania, ta bluzka skradła moje serce, haha :D ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo łądna stylizacja. Mam podobną bluze :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacją jak najbardziej trafiłaś w moje gusta, więc za to mocny plus dla Ciebie :)
    Jak u wszystkich to właśnie bluza podbiła moje serce. Oczywiście poklikałam w linki.

    https://nataliakrawczyk.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja, twój blog mi się bardzo spodobał...zostaje tu na dłużej :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Z tyłu widać już jesień! <3
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No fajny wydaję się ten sklep, na pewno będę na niego zaglądać :D Piękna bluza, wyglądasz w niej bardzo efektownie :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikalam :)

    aalleekkss.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo, że zdjęcia jeszcze nie w jesiennym klimacie to wyszły super - jesteś śliczna. A co do początku posta: nie przejmuj się, naprawdę ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja bardzo mi się podoba :) Świetna jest ta bluza ^^
    Hejterami się nie przejmuj ;) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam ten sklep! swietnie wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zamiar kupić sobie taką bluzę w stylu crop top. Ta twoja wygląda cudownie, szkoda, że jest ze sklepu internetowego.
    Czekam na ten jesienny post! ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz :)
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bluza 😍
    http://margittka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger