Mysterious autumn | LIFESTYLE

Hejka! 

Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że w końcu powoli powracam do systematycznego blogowania! Aktualnie wchodzimy w okres przedświąteczny, chłodny, pełen odcieni pomarańczu - a taka pora nie mogła mnie ominąć w blogosferze! Osobiście uważam, że ten czas jest magiczny, jakby się tak dobrze przyjrzeć znaleźlibyście, tak jak ja jakiekolwiek plusy jesieni. 

Jesień kojarzy mi się z kolorowymi liśćmi, ciepłymi szalikami w kratę, fajnym serialem, gorącą herbatą, bądź dobrą książką! A jako, iż mam dzisiaj dzień "lenia" naszło mnie na takiego lifestylowego posta XD

Okej, to na początek podzielę sobie takie luźne kategorie, a na koniec opiszę Wam jak wyglądają moje leniwe dni właśnie w tę porę roku.

FASHION: 
No dobrze, najpierw tematyka dość logiczna, gdyż codzienna na moim blogu. Ubrania, moda - no właśnie... 
Co najlepiej mieć jesienią, w co się zaopatrzyć, aby było:
✔ ciepło
✔ wygodnie
✔ w miarę tanio
✔ modnie
Chyba 4 najważniejsze punkty, może ten czwarty niektórzy omijają, ale po co skoro można mieć coś bardzo fajnego, a przy okazji spełnić trzy wcześniejsze zasady.
Przygotowałam dla Was kilka propozycji ze znanych sieciówek, tak aby każdy miał do nich dostęp.




SERIALE:
Nie wiem tak naprawdę po co robię tę kategorię skoro nie oglądałam jeszcze seriali, nawet tego Pretty Little Liars! Oglądaliście ten serial? Polecacie obejrzeć?

ŚWIECZKI:
Chyba każdy wie, że co jak co, ale świeczki jesienią są niezbędne! Boże, jesień bez świeczek to jakaś masakra XD muszę mieć w domu świeczki, muszę! Najlepiej: cynamonowe, goździkowe, jakieś pomarańczowe, jabłkowe coś w tym stylu, także polecam!

PUPIL:
Jeżeli nie macie psa lub kota... to namówcie rodziców na świnkę morską! Jeżeli jesteście forever alone w chłodne wieczory, to z takim zwierzątkiem fajnie pooglądać filmy polecam! Hahaha <3

WATTPAD:
Możliwe, że kojarzycie, tę aplikację. Chyba kilka razy wam o niej wspominałam. Na tej stronie możecie pisać swoje własne "książki", które będą czytane przez innych użytkowników, a jeżeli nie macie weny twórczej, lub po prostu pisanie wam nie leży, możecie założyć (darmowe) konto, tylko, aby czytać. Mówię Wam z ręką na sercu, na Wattpadzie jest naprawdę dużo świetnych FanFiction o piosenkarzach/piosenkarkach. Może znajdziecie książkę o swoim idolu?
 Sama również posiadam na tej aplikacji konto (to chyba wiecie) i napisałam już 2 książki, które są chętnie czytane. Możecie wpaść, link znajduje się po prawej stronie na pasku. 
 Wattpad jest ciekawym zamiennikiem seriali/filmów w jesienne wieczory ;)

ORGANIZACJA!:
Nie wiem jak wy, ale ja w okresie jesień/zima staję się strasznie leniwa! Przez co nic mi się nie chce, większość rzeczy odkładam na później... spóźniam się do szkoły, zapominam. Myślę, że ta kategoria jest ważna. Nie dajcie się porwać całkowicie jesieni, nawet tej magicznej! Bo później trochę ciężko będzie znowu się pozbierać. Nie bądźcie też monotonni, ale pamiętajcie o organizacji czasu, nie marnujcie go tylko na serialach! Przypominam Wam, że jest też nauka/szkoła!

Moje jesienne, leniwe wieczory zapewne nie różnią się niczym od Waszych. Zapalam świeczki, siadam na łóżku trzymając w ręku ciepłą herbatę, otulam się kocem, włączam Cotton Balls, a na koniec przenoszę laptopa na swoje kolana i szukam jakiegoś dobrego filmu. Czasami wtargną się do tego wszystkiego pierniczki w lukrze, ale to tylko czasami, ciii...
 Ostatnie weekendy miałam zaplanowane co do godziny. Byłam na urodzinach (Pozdrawiam Cię Daniela!), później koncert Sylwii Lipki w Białymstoku - miazga! Kolejny weekend spędziłam u rodziny, a ten co był tydzień temu, na zawodach tanecznych. Nauka? W między czasie - najczęściej w samochodzie!
 Dlatego sama już domagałam się takiego, jednego leniwego dnia. No i udało mi się!

A wy? Często miewacie takie leniwe dni? Co robicie w jesienne wieczory? Jakie seriale/filmy polecacie?


Buźka! 
xoxo Natally


*fotografie pochodzą ze stron: bershka.com, sin-say.com, weheartit.com, cropp.com, stradivarius.com, hm.com

50 komentarzy:

  1. Wattpad jest megga! Uwielbiam na nim czytać opowiadania oraz je pisać ale potrafi zepsuć psychikę xD Zazdroszczę koncertu Sylwi Lipki, ja mam za daleko do Polski aby jechać na jej koncert :(
    Pozdrawiam i czekam na kolejne Posty!
    Weronika, xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie oglądałaś jeszcze tego serialu, to Ci naprawdę polecam, szczególnie, iż właśnie zaczynają się takie leniwe wieczory :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Little Pretty Liars to świetny serial, tak jak i świetna seria książek, od których się oderwać nie idzie. :-) Tylko, że fabuła się dosyć różni. I tak polecam!
    Też w jesień robię się wolniejsza... trochę za bardzo się uspokajam, nie chce mi się nic, wiele rzeczy robi się dla mnie obojętnych.
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jesień! Wieczory spędzam z herbatą i serialami :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim problemem jest właśnie organizacja w te jesienne dni - kompletnie nic mi się nie chce robić, ale muszę się w końcu wziąć w garść!
    Co do seriali, polecam Salem. Nie gwarantuję, że się spodoba, ale jest przeznaczony dla osób, które lubią się bać. Momentami są straszne sceny, ale cały serial jest fantastyczny! W Halloween wychodzi 3 sezon, a ja jeszcze nie skończyłam drugiego, haha :D
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega ciekawy pomysł na posta, różni sie od tych wszystkich jesiennych inspiracji :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Serial PLL jest świetny! Mogę Ci jeszcze polecić Orange is the new black, jest to mój faworyt <3
    Ciekawy post!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Te botki są śliczne!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAA wattpad! Nareszcie ktoś o nim wspomniał w jesiennym poście! Jak lubisz Marvela to zapraszam do mnie - @nolelule. Co do kwestii mody, to fajne swetry też są w New Yorkerze. A seriale... hm, ja do tej pory oglądałam Grę o Tron, ale zastanawiam się czy nie przerzucić się na Mr. Robot albo Gotham lub Flash'a czy Sherlocka... Trudny wybór! XD

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zdecydowanie lubię leniwe wieczorki♥ Mam kotke i razem pod kocem oglądamy seriale, haha - jeśli jesteśmy już w tym temacie, to nie oglądałam PLL, ale obecnie zaczęłam "Lucifer", polecam ;3
    Ciuszki świetne♥ Trafione w mój gust.
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeczki podczas jesieni są obowiązkowe (ewentualnie woski)! :) Ja mam rzadko leniwe wieczory, prawie cały czas coś robię :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. ten sweterek ze stadivariusa to mistrzowstwo <3

    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, takie typowo jesienne.
    Właśnie mi brakuje takiego pupila, którego mogłabym tulić :DD

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale uroczy ten post. W sumie to wszystkie podpunkty dotyczą mnie, no może oprócz wattpada (wolę książki :P). Wszystko jest takie ładne i przejrzyste *-*


    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne inspiracje, kochana. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w systematycznym blogowaniu. Jest to trudne, ale wierzę, że Ci się uda :) Pretty Little Liars oglądałam i szczerze mogę Ci ten serial polecić. Jest świetny, a z odcinka na odcinek robi się coraz ciekawszy. Jak do tej pory jest sześć sezonów i połowa siódmego. Siódmy właśnie niedawno skończyli nagrywać, więc jest co oglądać :D
    Post super, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post ja też bardzo lubię Pretty Little Liars i i kocham Pamiętniki Wampirów świetny serial na jesienne wieczory :*
    Pozdrawiamy ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak samo jak ty spędzam jesienne wieczory, które tak uwielbiam!
    Świetnie, że pokazałaś ładne ubrania i dodatki z sieciówek, akurat szukam kilku dobrych rzeczy :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakvja kocham jesień :DD
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tej aplikacji. Chyba z ciekawości sprawdzę ... ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny post ! A o aplikacji pierwszy raz słyszę a wydaje się bardzo ciekawa :)
    Obserwuję !

    Mój blog-klik!
    Mój kanał, który dopiero rozkręcam, więc zapraszam ! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na post! Te sweterki są przepiękne ;)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudowny post! swietnie sie go oglada, bardzo profesjonalnie zrobione <3

    OdpowiedzUsuń
  24. wow super wpis nie dosyć że super zdjęcia to i fajne porady :)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja aktualnie oglądam Mr. Robot i mogę Ci bardzo bardzo polecić ten serial. Bardzo lubię jeszcze Grę o Tron, Misfits czy Skins :) Uwielbiam modę podczas jesieni, w końcu mogę nakładać na siebie milion warstw ubrań, które uwielbiam!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post! Uwielbiam chodzić w swetrach i szalikach! :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się to, jak wplotłaś w ten post obrazki z tumblra! Są inspirujące i przyjemnie się je ogląda :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pretty Little Liars polecam! A także The Vampire Diares. Na pewno Ci się spodoba.
    Jak na taką młodziutką osobę piszesz bardzo ciekawe posty i widać, że jesteś kreatywna :)
    Dlatego zaczynam Cię obserwować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie jesienne dni nie są leniwe, staram się je urozmaicać i robić wszystko to, na co mam ochotę :) Wystarczy dobrze sobie zorganizować czas, urozmaicić otoczenie i jesień jest dużo lepsza i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są śliczne, uwielbiam czytać tego typu posty i oglądać takie 'Tumblrowe' zdjęcia, one zawsze są takie śliczne i potrafią bardzo inspirować ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. PLL polecam z całego serca, ale jak nie masz pomysłu na serial, to jako fanka F.R.I.E.N.D.S. polecę Ci go gorąco. Jest co prawda trochę starszej daty, ale to nieważne, jest ponadczasowy. ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety w tym roku nie mogę pozwolić sobie na takie "jesienne lenistwo"... Ledwo znajduję czas na wszystkie obowiązki, a czasu dla siebie praktycznie nie mam... Dlatego wykorzystałam ten długi weekend najbardziej jak się dało :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie napisany post! Ja uwielbiam jesień za te długie wieczory z laptopem lub książką ^^

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie cieplutkie swetry na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! Jesień zawsze kojarzy mi się z świeczkami i ciepłymi sweterkami :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post, przyjemne dla oka zdjęcia ^^ Ah jesień jest taaka leniwa ale jej kolory są piękne :D
    Nie oglądam dużo seriali ale lubię TWD i Soy Lunę ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Odkąd zaczęłam swoją przygodę z liceum takie słowa jak leniwe dni nie występują w moim słowniku :D Za to bardzo polecam ci Pretty Little Liars, Faking It, Supernatural i Soy Lunę - obłędne seriale :) Tak, Soy Luna! Nawet stara "dupa" z liceum ogląda serial z Disney Channel..

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Aaaaa! Swietny post i faktycznie dodajacy jesieni uroku. Sama robilas kolaże i napisy do zdjec? Sa cudowne! Ciagle nad takimi pracuje, ale nie sa tak fajne jak twoje haha. Naprawde super pomysl! Szacun
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger