OVERVIEW SHOPS 2 | TUMBLR, CHRISTMAS


Hejka!
Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o serii, którą wymyśliłam kilka tygodni temu? Jeżeli tak, to pewnie zmylił Was ten nowy design bloga. Troszeczkę go odświeżyłam mimo, iż to samo zrobiłam kilka dni temu, jednak ten podoba mi się o wiele, wiele bardziej - więc chyba tak na razie zostanie!

No dobra! Główną zasadą tej serii jest to, że pokazuję wam gadżeciki, ubrania, kosmetyki, bądź inne rzeczy, które dostępne są normalnie w sieciówkach. W tym miesiącu było mi łatwiej to wszystko Wam tu zsumować, ponieważ straciłam dużo czasu bieganiem po galeriach w pogoni za prezentami!

Dzisiaj jednak nieco nagnę te zasady, gdyż jedna rzecz nie jest z sieciówki. Oczywiście tematyki świątecznej nie może zabraknąć!


Kategoria Christmas! Ostatnio bardzo, ale to bardzo popularna kategoria na sklepowych półkach, ale myślę, że możecie się ze mną zgodzić, iż właśnie nie w każdych sklepach jest ona tak fajnie urozmaicona. Ja wybrałam House'a, gdyż ostatnio tam byłam i uważam, że mają najfajniej rozbudowaną gamę towaru świątecznego. Także zmykajcie, aby dokupić upominki do swoich paczek!

INSPIRACJA:



NEXT! No, no, co my tu mamy. Moje drogie, chyba pomocnica świętego Mikołaja wynalazła coś idealnego dla Was! Minimalistyczna biżuteria skradła moje serce już bardzo dawno temu. To takie cudo, że ahhh! Polujcie w Sinsay'u!

INSPIRACJA:



Nie każdy jest przekonany do takiego typu piżamy, naturalnie rzecz biorąc to sprawka gustów. Jednakże mi się ona podoba, dlatego pomyślałam, że fajnie byłoby tutaj Wam ją pokazać, może ktoś zarezerwuje ją sobie na święta.

INSPIRACJA:



Ostatni kandydat! Case marmurowy na telefon. Nic dodać, nic ująć, nic dopisać, nic usunąć - haha ale mi się zrymowało!

INSPIRACJA:

Także już z tego miejsca życzę Wam wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku, gdyż pewnie kolejna notka pojawi się w 2017r z moimi postanowieniami! Bae!

Natally


UDOSTĘPNIJ ♥

17 komentarzy:

  1. Te swetry z house sa super i chcialam je kupic ale wszystkie wykupili 🙀
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 2 świąteczne swetry z housa. :D Te atlasowe piżamy są śliczne.
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukuję takie piżamki już od wakacji, dzięki za super podpowiedź :*
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe inspiracje :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. O super ciekawy post, na stronke z etui od razu weszłam i chyba sobie zamówię!
    Zapraszam także do mnie w 3 notce jest u mnie świąteczny konkurs z super nagrodami!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterki są super <3 świetne inspiracje! karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  7. Case na telefon :O
    Zakochałam się *.*

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Te sweterki są świetne! Szkoda, że nie widziałam ich wcześniej.
    Marmurowy case *.*
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w sweterkach <3


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  11. Biżuteria naj naj najlepsza ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie delikatne biżuterie.
    Wesołych Świąt.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobała mi się biżuteria i case :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweeterek to sama bym chciała <3 ale nigdy takich nie kupuje to one sa do założenia na jeden raz i to w jednym okresie haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  15. Biżuteria mi odpowiada najbardziej :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na serię,marmurowy case śliczny, widziaialm taki w H&M <3
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger