RECENZJA PALETKI ALEX MANDOSTYLE | MIYO

Hejka!

Postanowiłam przedstawć Wam moją opinię na temat tej oto paletki cieni. Nie wiem czy wiecie, ale Ola Pawlik z kanału Alex Mandostyle ostatnio wypuściła na rynek swój produkt przy współpracy z marką kosmetyczną MIYO. Przyznała, że delikatne i subtelne odcienie znajdujące się w palecie są idealne do makijażu na każdą okazję. Wspomniała również, iż cienie mają dobrą pigmentację i równie dobrze się je aplikuje. 
Koszt paletki to: 12,99zł można ją nabyć od 2 grudnia na stronie MIYO bądź w jednym z punktów drogerii Hebe na ulicy Żelaznej w Warszawie. 





Ja swoją paletkę zamówiłam dokładnie 2 grudnia wieczorem. Płaciłam za dostawę i za sam produkt co wyniosło mnie ok 28zł. Dotarła ona do mnie 7 grudnia rano. Paletka była zapakowana w karton, a sam kosmetyk znajdował się jeszcze w specjalnej folii ochronnej - trudno było go rozpakować, haha! Do tego dołączony był paragon, formularz zgłoszeniowy (czyli kartka, którą trzeba wypełnić i odesłać razem z produktem, gdyby cenie były uszkodzone), podziękowania i jeszcze jakieś papiery. 

PIGMENTACJA:
Pigmentacja cieni jakoś nie zwaliła mnie kompletnie z nóg, ale powiem Wam, że jest całkiem dobra.
3/5

WYTRZYMAŁOŚĆ:
Tutaj również nie jest inaczej. Mogę dopowiedzieć, iż cienie lepiej się trzymają na jakiejś bardzo dobrej bazie pod nie.
4/5

DOSTĘPNOŚĆ:
Ci, którzy nie mieszkają w Warszawie paletkę mogą upolować tylko w sklepie internetowym.
3/5

DESIGN:
Design paletki jest bardzo ładny oraz wykonany porządnie. Wszystko się fajnie domyka i jest świetnie zaprojektowane.
5/5

CENA:
Cena paletki to: 12,99zł za 5 cieni. Myślę, że się opłaca!
4,5/5

Paletka nie jest matowa tylko bardziej z drobinkami brokatu. Myślę, że najbardziej pigmentacyjnym cieniem, jest cień biały.

Ogólnie paletkę ocieniam na 4/5 nie jest zła, ale mogłaby być lepsza. Chociaż, za taką cenę nie spodziewałam się czegoś rewelacyjnego, jednakże cieszę się z jej zakupu, ponieważ całkiem fajnie się sprawdza mimo kilku niedociągnięć.


Natally

26 komentarzy:

  1. Kurcze szkoda,że ja jej nie dostane nigdzie, wiem że można ją zamówić przez internet ale nie mam pojęcia na jakiej stronce. A u mnie konkurs+nowy post także wpadaj i bierz udział.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/3-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niego.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładna paletka :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolorki! Genialne do szkoły! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory mi się bardzo podobają! Chyba się skusze na nią!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie ciekawi ta paletka i może skuszę sie, by ją przetestować. Trochę szkoda z tą pigmentacją :/
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, jakoś za bardzo nie jestem do niej przekonana. Bardziej opłaca zamówić większą paletkę cieni z jakiejś sprawdzonej firmy. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tej paletki, ma świetne odcienie ♥
    Pozdrawiam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie mam w planach zamówić sobie tą paletkę <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie słyszałam o tej paletce, ale to dlatego, że mam swoją ulubioną i na razie nie rozglądam się za kolejnymi :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma co liczyć na dobrą pigmentacje w paletce za 13 zł ;D, ale kolory ma świetne!

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paletka jest tak świetna <3 Miałam ją kupować ale przyjaciółka wygadała mi się że kupi mi na święta :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo twojego postu i tak jakoś nie jestem przekonana co do tej paletki..Kurcze bo w sumie za taką cenę to cudów spodziewać się nie można ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystycznie bardzo podoba mi się ta paletka! Zaniedługo będę w PL, więc skoczę do sklepu po jej zakup :)
    PS. Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog jest prześliczny! Jak go zobaczyłam, to się zakochałam <3 haha :D
    Zastanawiałam się nad zakupem tej paletki i chyba ją kupię ;D
    Obserwuję i zapraszam do mnie, buziaki :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ale te kolory nie sa dla mnie , wole ciemniejsze :)
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne zdjęcia! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba skuszę się na tę paletkę. Bardzo chciałabym ją przetestować, a ta recenzja tylko mnie do tego zachęca.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paletka <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie to te kolory są zbyt jasne i niewidoczne, chyba że tak zdjęcia przerobiłaś :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie są niemalże identyczne co w rzeczywistości, mają nutkę swojego barwniku, jednakże ich podstawową rolą są drobinki ;)

      Usuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger