SUKIENKI NA SYLWESTRA | TRIKI MODOWE


Cześć!
Miało nie być tego wpisu, ponieważ piszę ten tekst z bólem głowy i katarem, ale myślę, że dam radę i jakoś przejdziemy przez to razem! 
Dzisiaj przedstawię Wam parę propozycji sukienek na sylwestra oraz przedstawię kilka zasad, którymi należy się kierować w wyborze sukienki!



Jeżeli jesteś w sklepie i upatrzyłaś fajną sukienkę, warto sprawdzić czy owa nie będzie się bardzo gniotła. Jak to zrobić? Wystarczy, że ściśniesz materiał w pięść i przetrzymasz tak około minuty. Jeżeli na wypuszczonym kawałku materiału będą widoczne straszne zagnioty to znaczy, że sukienka nie spełnia twoich oczekiwań. 


Przy wyborze kreacji należy kierować się również wygodą. Mówię tu np.: o spadających ramiączkach. Nie warto kupować sukienki, w której będziesz czuła się niekomfortowo. 



Jeżeli chcesz wydać sporo pieniędzy  na sukienkę, warto spojrzeć na wybraną również z drugiej strony medalu. Mianowicie, pomyśl czy wyszłabyś w niej również na inną okazję kolejnym razem, czy w ogóle potrzebna jest ci ta droższa, czy nie lepiej zainwestować w tę tańszą skoro będzie ci służyć tylko raz.



Wiadomo, że sukienka dopasowana do twojej sylwetki prezentuje się o wiele, wiele lepiej, niż ta niedopasowana. Dzięki sukience dopasowanej będziecie w stanie podkreślić atuty waszej figury oraz zatuszować drobne mankamenty, a jeżeli nie macie pojęcia jaki jest typ waszej sylwetki, to mam nadzieję, że obrazek poniżej rozwieje wasze wątpliwości.

SZERSZE RAMIONA W STOSUNKU DO BIODER:
Omijaj: sukienek z pagonami, poduszkami, bardzo wąsko rozstawionymi ramiączkami (takimi przy szyi), odcięciem dwóch materiałów na wysokości ramion/pach, ponieważ takie kreacje jeszcze bardziej przyciągają uwagę do naszych ramion, a w tym triku chodzi o to, aby były mniej widoczne.
Stawiaj na sukienki trapezowe oraz rozkloszowane - takie będą dla ciebie najlepsze, ponieważ chcemy nadać objętości w biodrach.

SZERSZE BIODRA W STOSUNKU DO RAMION:
Omijaj: sukienek rozkloszowanych - takich które nadają objętość w biodrach
Stawiaj na sukienki z: poduszkami, falbanami, pagonami, wzorami u góry - wszystko co nadaje objętości ramionom.

TAKA SAMA SZEROKOŚĆ BIODER JAK I RAMION, BEZ WYCIĘCIA W TALII:
Najlepszym zabiegiem na ten przypadek będą sukienki, które posiadają odcięcia na wysokości w talii bądź sukienki z połączeniem dwóch różnych materiałów/kolorów na wysokości w talii.

 PRZYKŁADY SUKIENEK:

 klik klik 







Natally


40 komentarzy:

  1. Rady przydatne i to na pewno, moze nie na sylwestra ale na inne okazje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny ten wpis. Na pewno skorzystam z twoich rad przy wyborze sukienki. Bo to najwyższa pora! Strasznie mi się tu podoba. Obserwuję i będę wpadać częściej :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rady! Mi zdecydowanie najbardziej podobają się te świecące sukienki, kocham wszystko co się błyszczy, hah <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygoda najważniejsza, bez tego ani rusz! Super jest ta złota z sinsaya! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rady,chociaż w tym roku Sylwestra spędzam w domu to myślę, że przydadzą mi się na przyszłość:)

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwazam, ze nie jednej osobie przydadza sie twoje rady!:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczególnie ostatni zestaw sukienek mi się spodobał ^^ Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te wszystkie sukienki!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda najważniejsze, dobrze dobrać sukienkę :D
    ciekawe propozycje sukienek :D
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku :*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow bardzo profesjonalne rady. Jest 29 a ja nadal nie wiem jak sie ubrac haha
    A o zdrowka zycze xx

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne suknie i przydatne rady :)
    P.S Śliczny nagłówek! *-*

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatne rady. Na pewno skorzystam wybierając sukienke :)
    Mój blog KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza sukienka jest cudna! ;) Te z cekinami z drugiego kolażu też są świetne. Uwielbiam brokat na ubraniach ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatne rady :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne sukienki i fajne porady :) Ja często zwracam uwagę właśnie na to czy się nie umiecie bardzo materiał i kupuję tama zebym zalozyla ja na kilka imprez :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy i pomocny post. Moim zdaniem lepiej kupić jedną droższą sukienkę i ubrać na kilka okazji niż wydawać niepotrzebnie pieniądze na byle jaką i ubrać raz. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moimi ulubieńcami, jeśli chodzi o sylwestra są cekiny oraz metaliczne plisowane spódnice! Z twoich propozycji najbardziej przypadł mi trzeci zestaw!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie piękne te sukienki! :) a rady faktycznie przydatne i warto o nich pamiętać ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne sukieneczi i przydatne rady, pozdrawiam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre wskazówki i inspiracje, u mnie na złość sukienki w tym roku nie będzie, bo czekają mnie święta w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na post, fajnie, że nie tylko zaproponowałaś różne sukienki, ale też napisałaś porady i pokazałaś jakie sukienki do jakiej figury :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Te sukienki są przepiękne! ^-^ Szczęśliwego Nowego Roku kochana! :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rady , większość była mi już znana wcześniej , ale za to inspiracje sukienkowe świetne :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, wcześniej nie miałam pojęcia o tego typu "trikach"
    jak najbardziej warte zapamiętania ;)


    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/12/cold-sea-enjoy-silence.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przydatny post na sylwestra! Bardzo fajny, i niektóre sukienki, bardzo ładne :)

    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna strona! Śliczne są te sukienki! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Śliczny wygląd bloga! Sama go wykonywalas? :)
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w tym roku idę na domówkę i rezygnuję z zakładania sukienki. Ale na pewno Twoje rady bardzo się przydadzą, gdy już niedługo będę wybierać kreację na studniówkę :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne sukienki
    Ja piszę niestety już w roku 2017
    Cudowny blog
    Świetnie prowadzisz snapa GoldenGirls
    Ja dołącze tam w lutym
    Powodzenia na snapie
    Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w tym roku w sylwester postawiłam na bardziej luźny ootd, z tego powodu, że spędzałam go z przyjaciółką w domu, ale z chęcią ubrałabym którąś z tych sukienek, bo są cudne.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! Jejku, zaskoczyłaś mnie tym postem, żałuję, że nie zobaczyłam go wczoraj...
    szczęśliwego Nowego Roku
    obserwuje i liczę na rewanż
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze przyznam, że ja patrze najpierw na sukienki, które mi się podobają i jak się w nich czuje a później dopiero na materiał, cenę i na to czy jest dopasowana do mojej figury :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger