A co jeśli nie będzie dobry? | ZAFUL

Hejka!
Mimo tego, że prawie minął miesiąc nowego roku to i tak postanowiłam dodać ten wpis, miłego czytania!

Za nami 2016 rok, nie powracajmy do przeszłości, nawet jeżeli była piękna i idealna. Zacznijmy ten rok z nastawieniem, że będzie lepszy od poprzedniego, nie gdybajmy pytając a co jeśli nie będzie pozytywny? Zawsze jestem zdania, że trzeba wierzyć w siebie i mieć swoje własne wyznaczone cele. Dlatego, jeżeli nie chcecie zmarnować tego roku i może jakimś cudem przyda się komuś ta notka to przeczytajcie dalej, bo mam dla was kilka trików!



1. Dla spontanów!
Kurcze, jest wiele, wiele osób, które potrafią żyć na spontanie co się stanie to się stanie, mam wrażenie, że takim osobom podchodzącym w pełni do spontanu, zawsze zdarza się coś zaskakującego, więc, jeżeli jesteś osobą, która lubi dary losu - że tak powiem - to nie rób nic, bądź pozytywny, wierz, że ten rok przyniesie ci dużo zagadek oraz niespodzianek i oczywiście chwytaj wszystko! Haha.

2. Nie planuj, tylko wyznaczaj cele do osiągnięcia!
Zawsze nienawidziłam postanowień noworocznych. Dla mnie to totalna głupota, ponieważ wiele tych kartek ze zdaniami gdzieś się wala i nawet o nich zapominamy, a cele to co innego. Ja co roku wyznaczam sobie cele w myślach, bądź odpowiednim zeszycie i mam za zadanie je wszystkie spełnić i powiem wam szczerze, że nie było roku, aby mi się nie udało odhaczyć wszystkich zdań z kartki zeszytu, naprawdę! Mam silną wolę? Chyba, tak to się mówi, ale ja się nie poddaję, po prostu.



3. Bez leniuchowania! 
Jeżeli sama się nie ruszysz, to nikt inny ci nie pomoże. Nie możesz ciągle oglądać seriali - ja ci zabraniam! Korzystaj z życia póki jeszcze możesz!

4. Trzymaj fason, nie upadaj!
Pamiętaj, aby zawsze trzymać swój "poziom". Nie ważne co się stanie, ty nie upadaj, nie ulegaj, ty się nie poddawaj!




Mam nadzieję, że taka odskocznia od mody i luźny post Wam się spodobał. Nie zwracajcie uwagi na moje "rude" włosy XD to przez zachód słońca. No i w sumie do następnego!

 (musiałam je wstawić XD)

Prosiłabym jeszcze o poklikanie w linki. Podajcie ceny w komentarzu, a ja w następnym poście wybiorę jednego bloga, którego dopiszę do końcówki wpisu! 

| Bomber Jacket - klik | choker - klik | czapka - klik |

Buziaki!
Natally



23 komentarze:

  1. Bez leniuchowania - to chyba rada specjalnie dla mnie ♥
    Oczywiście poklikałam w linki i życzę udanej współpracy!

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rady! Na pewno mi się przydadzą. Mam nadzieję, że ten rok będzie o wiele lepszy od tamtego. Cudowne fotki! Uwielbiam twojego bloga, to dzięki snapowi GoldenGirlss cię poznałam i uwielbiam czytać wpisy zamieszczane tutaj przez ciebie, świetnie nagrywasz na snapie! Super obrobiłać zdjęcia
    ♥ Oczywiście poklikałam w linki:
    Bomber Jacket - 33.99$
    Choker - 2.62$
    & Czapka - 7.66$
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane :)

    Bomber: $33.99
    Choker: $2.62
    Czapka: $7.66

    Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2016 był moim najgorszym rokiem a ten zaczął się cudownie. Spełniam jedno z moich marzeń i spotkało mnie wiele miłych rzeczy. Twoje rady - super.
    Ps:Fajna stylizacja
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rady,są bardzo przydatne, co do Twojej stylizacji jest cudowna! Uwielbiam bomberki a szczególnie takiego koloru , jest świetna! Pozdrawiam ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super rady i śliczne zdjęcia :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy się w sumie nie zastanawiałam nad tym jaki dany rok będzie, generalnie wychodzę z założenia, że na dość sporo rzeczy (szczególnie tych, które nie są bezpośrednio zależne od nas) nie mamy wpływu. Np. 2016 jakoś wyjątkowo mi nie przypadł (ale to rok przestępny, więc zwalmy na to haha!)
    I również nie cierpię noworocznych postanowień, zazwyczaj po prostu zmieniam coś w trakcie, a kiedy wypiszę coś na kartce to tak mnie ona irytuje, że muszę w końcu daną rzecz osiągnąć byle tylko odhaczyć i mieć z głowy. Więc to serio pomocny sposób ;)
    www.dont-benormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie mam postanowień tylko plany <3
    po klikane
    33,99
    2.62
    7.66
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jak to bez leniuchowania? :D Z tym trudno walczyć ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam czasem nic nie robić i leniuchować. A za planowaniem nie przepadam, spontan jest dużo lepszy ! Bardzo fajny post ! Ciekawie napisany ! Śliczne zdjęcia ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. w zeszłym roku wyznaczyłam cele, nie dałam im konkretnej daty, ale wypisałam, potem wywołałam zdjęcia "tych celi" i powiesiłam sobie. Pamiętając o nich przez cały rok. wszystkie spełniłam. Jak uświadomiłam to sobie w grudniu byłam tak szczęśliwa, bo cele wcale nie był błahe i wyglądały na nieosiągalne.
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing! ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że najważniejsze to się nie poddawać i mieć jakaś motywacje. Bez tego to mało zrobimy.
    Ładne, pozytywne zdjęcia! Obserwuję
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez leniuchowania- najlepsza rada haha ;) Pięknie wyglądasz!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rady!
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki fajny i mądry post :) Widać, że dopracowany :) A zdjęcia są przeurocze :3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zestawienie ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kurteczka! :) I musze to napisac, piękne włoski !!!
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger