IDEALNY PREZENT WALENTYNKOWY | INSTABOOK

Hejka!
Już niebawem walentynki, ten cudowny czas, którzy poświęcają sobie ukochani. Nie wiem jak wy, ale ja jako singielka spędzam je ze swoimi przyjaciółkami, haha. 
No ale wiem, że są tu osoby, które mają drugą połówkę i w ten cudowny dzień chciałyby ją obdarzyć czymś wyjątkowym i kreatywnym. Dlatego przychodzę do Was z pomocą i przedstawiam wam Instabook
Myślę, że wiele z Was słyszało o tym albumie, jednakże pewnie omijaliście ten przedmiot sugerując, że: a nie mam Instagrama, a pewnie to jest drogie, a nie potrzebne mi to. Byliście w wielkim błędzie, bo to wcale nie jest tak, jak to sobie wyobrażacie!  

Instabook - to po prostu album z dowolnymi zdjęciami, który sami możecie sobie zaprojektować na stronie: printu.pl 
Album może składać się z dwudziestu stron (w tym również okładka tylna i przednia), jeżeli chodzi o sposób rozmieszczenia fotografii, jest on dowolny! 

Fotografie - nie muszą być one koniecznie z Instagram'a, mogą być również z waszego komputera!

Tekstura - do wyboru macie trzy warianty: miękka (39,00zł), twarda (49,00zł), album (69,00zł), ja mam teksturę album.






PRZESYŁKA:
Najlepiej zamówić Instabooka wcześniej, by mieć pewność, że dotrze na czas! Nie powiem Wam ile dokładnie do mnie jechał, ale myślę, że był to niecały tydzień. Natomiast zawitał mnie zapakowany bardzo szczelnie! Po otworzeniu paczki musiałam jeszcze rozerwać karton, a później folię bąbelkową - macie gwarancję, że album dotrze do Was cały i zdrowy!

DRUK:
Zdjęcia są wydrukowane na dobrym poziomie, mam na myśli te nieszczęsne piksele, których tutaj na szczęście nie zobaczycie!


Krótko mówiąc to idealny prezent dla bliskiej osoby np. na walentynki! Wybierz zdjęcia, które sprawią uśmiech na twarzy twojej bratniej duszy, a z takiego prezentu na pewno się ucieszy!

Do tego mam dla Was kod rabatowy 25% zniżki na zakup Instabooka (kod nie ma okresu ważności)!
Wystarczy, że klikniesz -->tutaj<-- aby pobrać kod. Do tabeli konieczne jest wpisanie e-mail'u oraz imienia - tylko tyle! A po kilku sekundach w twojej internetowej skrzynce pocztowej powinien pojawić się kod rabatowy na Instabooka! 


Dziękuję za uwagę! 
Natally


WYLOSOWANY BLOG:
agnieszkaa-es.blogspot.com

23 komentarze:

  1. Jaki cudowny pomysł na prezent ♥ Aż sama chciałabym taki dostać :)!
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie! To jest genialne :) Chyba sobie samej sprawie taki prezent :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też spędzam walentynki z przyjaciółmi!
    Super pomysł na prezent!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute pictures, have a good weekend
    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. jest to genialny pomysł na prezent !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na prezent! ;)
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz od kilku miesięcy się zastanawiam czy nie kupić tego,ale ciągle cos mi wypada i już brak pieniędzy jest :( Życzę miłego dnia i zapraszam serdecznie do mnie reginaboguckaaa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo fajnie, uważam, że to o wile lepsza pamiątka, niż zdjęcia w komputerze, które ciężko znaleźć
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł jest genialny, wspaniała pamiątka, uwielbiam zdjęcia, szczególnie te wywoływane.
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh this is a great idea~
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny blog
    Zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny prezent! Super że zrobiłaś taki post:)
    Obserwujemy?
    http://aaabydidi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny prezent na walentynki. Mój chłopak na pewno by się z niego ucieszył.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest świetna, nawet jako prezent urodzinowy czy po prostu dla przyjaciela ;-)
    SHE IMAGINATION

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, chyba sprawię takiego instabook'a mojej mamie na urodziny <3
    navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na prezent!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana ja już od dłuższego czasu planuje kupić instabooka i po twoim opisie na pewno zakupię :)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie jestem w trakcie robienia swojego.
    Bardzo spodobał mi się, cudownie to wygląda :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetny pomysł, na pewno skorzystam z tej stronki! :)
    Świetne zdjęcia, obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger