JAK NOSIĆ MOM JEANS? | KILKA PROPOZYCJI

Hejka!
Pewnie nie tylko ja miałam początkowy problem z doborem dalszej części szafy do spodni o nazwie Mom Jeans. Jako, iż można powiedzieć, że sobie z nim poradziłam i zainspirowałam się w maksymalny sposób, chciałbym podzielić się z Wami moimi propozycjami, bo wiem, że na pewno gdzieś tam, kiedyś kupiłyście sobie takie spodnie, ale ich nie nosicie ze względu właśnie tego rzekomego problemu. Mam nadzieję, że ten wpis wam pomoże, a ewentualne wątpliwości Was opuszczą! 

1. DUŻE CROP TOPY
Bardzo podoba mi się połączenie crop topów takich właśnie "bluzowych", albo zwykłych obciętych t-shirt'ów z tymi spodniami, ponieważ myślę, że ciekawie to wygląda.

2. MINIMALISTYCZNE T-SHIRTY
Chyba oczywiste jest to, że taki minimalistyczny za duży t-shirt włożony w te spodnie będzie wyglądał efektownie, a najlepiej, żeby był z logiem ulubionego zespołu! - (tylko takiego, którego słuchacie, nie ubierajcie koszulek z logiem, którego nigdy nie widzieliście na oczy, to bez sensu)

3. BODY
Body to chyba mój drugi faworyt! Szeroko, na dole, a przy sobie na górze - jest to świetne zestawienie, a jeżeli ktoś uwielbia wchodzić w klimaty "oversize" to do tego za duży Bomber i stylizacja mega!

4. OBCISŁE TOPY (NP. HALTER TOPS)
Właśnie, jeżeli nie lubicie chodzić w bodach, a chcielibyście zatrzymać proporcje, które wypisałam wyżej, możecie wymienić body na halter topy, bądź jakiekolwiek inne przylegające - to również idealne połączenie!

5. BLUZY
To jest właśnie mój faworyt numer jeden! Kocham bluzy i ostatnio też polubiłam Mom Jeansy, dlatego postanowiłam to połączyć i uważam, że razem świetnie grają!

6. KABARETKI
Ostatnio zakochałam się w kabaretkach, upatrzyłam je w lookbook'u u mojej ulubionej zagranicznej yt-berki i sama również musiałam spróbować. Często pojawiają się pytania, czy te z mniejszą siatką wyglądają równie fajnie. Moim zdaniem, tak. Jeżeli nie znaleźliście tych standardowych to śmiało zastąpcie je tymi drugimi!

7. NIETYPOWY PASEK
Nie oswoiłam się jeszcze z takimi ciężkimi, czarnymi paskami, które też często są dobierane do Mom Jeans, dlatego już dawno znalazłam takie małe "zastępstwo", czyli zwyczajną sznurówkę: białą lub czarną, związaną wokół talii. 

DODATKOWE RADY/CIEKAWOSTKI:
Spodnie te, najlepiej(moimi zdaniem) nosić z niechlujnie podwiniętymi nogawkami u dołu i/lub ciężkimi traperami. Jeżeli decydujesz się na zakup spodni pamiętaj, że one nie do każdego rodzaju sylwetki pasują. Najczęściej wybierany odcień Mom Jeans'ów to Light Wash, ponieważ łatwiej dobrać do niego dalsze części garderoby, niż do Dark Wash, do tego odcień Light Wash był najpopularniejszym w latach dziewięćdziesiątych.


Mam nadzieję, że temat, który podjęłam Was zaciekawił, a treść sprawiła, że nie macie już żadnych wątpliwości. 
Udostępnij! ♥

Natally



*zabraniam kopiowania treści napisanej przeze mnie, oraz kolaży, jak i grafiki na początku stworzonych również przez moją osobę.
**same fotografie pochodzą ze stron: google.pl, tumblr.com oraz weheartit.com

25 komentarzy:

  1. Strasznie podobaja mi sie mom jeans. Ostatnio schudlam wiec mysle ze beda wreszcie na mnie dobrze lezec. Wlasnie najbardziej lubie kiedy sa one stylizowane z obcisla gora. Wtedy to fajnie wyglada. Albo dziury i kabaretki. Po prostu milosc

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej mi się podobają tego typu jeansy. Propozycje świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje, wszystkie tak naprawdę mi się podobają :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Good post, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko wyglądają z kabaretkami :) Uwielbiam takie połączenia, na prawdę świetny wpis z dobrymi poradami :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Spodnie są genialne, ale masz racje nie o każdego typu figury one pasują, ja posiadam jedną pare jednak wydaje mi się, że za dobrze w nich nie wyglądam :(
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podobają mi się te spodnie lecz mi jakoś nie pasują niestety, post super :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Propozycje super, ale gdy widać nam wystające ciało z body (w sensie nogi) wg mnie nie wygląda to dobrze;d
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że nie wyglądałabym dobrze w tego typu jeansach, dlatego stawiam na rurki. Nie umiałabym także nosić bodów. Jednak bardzo lubię luźne bluzy.

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. od dawna poluje na fajne mom jeans ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zdjęcia są świetnymi inspiracjami, na pewno skorzystam <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi sie wyglad i styl posta. Naprawde super piszesz i prezentujesz dany temat. Uwielbiam te slodnie ale nialam problem z rozmiarami i kolorami i nadal nie znalazlam idealnej pary dla mnie. Super rady! Gdy juz znajde te jedyne to na pewno wyprobuje tych sposobów! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Body i kabaretki, to moje ulubione propozycje ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten typ spodni, ale nie pasują do mojej figury, a szkoda :(
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem fanką spódnic i sukienek, dlatego bardzo rzadko chodzę w spodniach, ale bardzo fajne propozycje ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten "rodzaj spodni", muszę w końcu sobie takie kupić :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wszystko pokazałaś, ale najbardziej to podoba mi się połączenie z kabaretkami.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie podoba mi się wersja z kabaretkami! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się te spodnie, jednakże nie wiem jak one będą wyglądać na mojej figurze :)
    Bardzo spodobał mi się post :) Obserwuję ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się mom jeans w połączeniu z obcisłą bluzką, albo luźną bluzą :)

    Mój blog |klik|

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak kocham mom jeans<3 Wszystkie stylizacje są cudoownee<3 Jednak najbardziej lubię z crop topami.
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają mom jeans. Sama je posiadam.
    Zapraszam na mojego bloga : http://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger