RECENZJA BAZ POD MAKIJAŻ | LIRENE

Hejka!
Dokładnie tydzień temu kupiłam dwie bazy pod makijaż z marki Lirene. Zaopatrzyłam się w korygującą zaczerwienienia(zielona) oraz matującą(różowa). Byłam bardzo ciekawa jak będą się u mnie sprawowały! Dlatego teraz Wam wszystko opiszę!

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA:
ZIELONA:
Baza koryguje zaczerwienienia, sprawiając, że skóra staje się ujednolicona, a zaczerwienienia i naczynka mniej widoczne. Wygładza cerę i doskonale wyrównuje koloryt.
Baza przedłuża trwałość makijażu, zapewniając nieskazitelny wygląd cery. Lekka, nietłusta konsystencja ułatwia aplikację i pozostawia komfortowe odczucie na skórze.
93% - neutralizuje zaczerwienienia sprawiając, że są mniej widoczne, sprawia, że skóra jest ujednolicona
81% - zmniejsza widoczność naczynek
74 % - przedłuża trwałość makijażu
81% - zapewnia efekt aksamitnej i gładkiej skóry 

RÓŻOWA:
Baza zmniejsza widoczność rozszerzonych porów i pochłania nadmiar sebum, dzięki czemu efekt zmatowienia utrzymuje się nawet 12h! Intensywnie wygładza skórę, sprawiając, że cera staje się aksamitna i miękka w dotyku.
Baza przedłuża trwałość makijażu, zapewniając nieskazitelny wygląd cery. Lekka, nietłusta konsystencja ułatwia aplikację i pozostawia komfortowe odczucie na skórze.
87% - skutecznie matuje skórę pochłaniając nadmiar sebum
53% zmniejsza widoczność rozszerzonych porów i niedoskonałości
80% - intensywnie wygładza skórę, zapewniając efekt aksamitnej skóry
73% - przedłuża trwałość makijażu
83% - lekka konsystencja sprawia, że skóra czuje się komfortowo 

PIERWSZE WRAŻENIE:
Otwierając pudełko od razu rzuca mi się w oczy świetnie zaprojektowane miękkie opakowanie. Odkręcając korek widzę dzióbek, który ułatwia mi aplikację bazy. 
Zielona (korygująca zaczerwienienia):
Samą bazę rozprowadza się przyjemnie, jednakże szybko zasycha i nie poleciłabym jej osobom, które mają problem z suchą skórą, ponieważ "podkreśla" suche skórki. Swoje zadanie spełnia po części, ponieważ jakoś rewelacyjnie nie kryje naszych czerwonych niedoskonałości.
Fakt, konsystencja zielonego kremu pozostawia na twarzy ten sam kolor, ale jest on prawie niewidoczny i po zakryciu podkładem jest dobrze.
Na tę bazę podkład nakłada się bardzo przyjemnie, ponieważ ta warstwa bazy nie sprawia mi problemu w nakładaniu fluidu. 


Różowa (matująca):
Ta różni się od tamtej tym, iż jej konsystencja jest bardziej rzadsza i przyjemniejsza w aplikacji (nie zasycha tak szybko!). Jej "zasychanie" to efekt świetnego matowienia! Jednak nie na długo. Powiem szczerze, że ja nie mam bardzo dużych problemów ze świecącą się skórą, jedynie na nosie moje pory są bardziej rozszerzone. 
Po aplikacji tej bazy oraz podkładu, do 3 godzin moja skóra jest ładnie zmatowiona, a później to przydałoby się wykonać małe poprawki. 



CENA:
30zł za jedną bazę - sami uznajcie czy korzystnie ;)

WYDAJNOŚĆ:
Po tygodniu używania mogę stwierdzić, że bazy są naprawdę bardzo wydajne!

ZAPYCHANIE:
Żadna nie zapycha i wydaje mi się, że będzie odpowiednia dla nastolatki. 

DOSTĘPNOŚĆ:
Drogerie mp.: Rossmann

DESIGN:
No i taki mały plusik to świetne opakowania, cuuudo.

ZAPACH:
Trudno mi określić jak pachną, ale stwierdzam na pewno, że w tej kwestii się różnią. Ogólnie zapach mi nie przeszkadza.


PODSUMOWUJĄC:

PLUSY:
+ wydajne
+ myślę, że odpowiednia cena
+ ogólnodostępne
+ ładny design
+ praktyczne
+ nie zapychają
+ nie posiadają silikonów
+ świetnie współpracują z podkładem/kremem BB

MINUSY:
- od bazy matującej oczekiwałam większego wow
- a od bazy korygującej zaczerwienienia lepszego działania, jednak te też nie jest najgorsze

Ogólnie bazy nie są najlepsze, ale też nie najgorsze jak na tę firmę.
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania odnoście tych baz, zadawajcie!
Mam nadzieję, że ten wpis Wam pomógł.
Do następnego!

Natally

24 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze styczności z tymi bazami, ba nawet ich nie widziałam nigdzie. Jednak chyba warto wypróbować u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bazy wydają się całkiem fajne. Koniecznie muszę się w takie zaopatrzyć i poddać je testowi! :D

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku gdyby gale połączyć dwie z jedną to miałabym idealna bazę dla siebie haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  4. Good review, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym takie, ale nie lubię się malować...
    Mają piękne opakowania!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, te bazy prezentują się naprawdę fajnie :) Muszę je kiedyś przetestować, bo jestem ich bardzo ciekawa :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd tych kosmetyków jest przesłodki. Jestem bardzo ciekawa tej zielonej bazy, będę musiała ją przetestować :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. I jedną i drugą bym przygarnęła :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam jszcze o tych bazach, ale na prawdę świetnie się prezentują :) mają cudowne opakowania :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam tych baz wcześniej, wyglądają świetnie, jednak szukam czegoś z lepszym efektem.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają na prawdę "profesjonalnie" jednak ja nie mam potrzeby używać bazy :)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik


    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tych bazach, ale pewnie wypróbuję bo jestem w trakcie poszukiwania jakiejś fajnej :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo atrakcyjnie wyglądają. Obserwuję! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałąm jeszcze tych baz, ale myślą, że również przetestuję :) Pozdrawiam! http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam nic z firmy Lirene, ale myślę że z chęcią wypróbowałabym różową bazę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam baz pod makijaż, ale racja, opakowania są cudowne :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie używam bazy pod makijaż. Może zacznę i skuszę się na jedną z tych! :)

    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! Chyba skuszę się na tę zieloną :)
    navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. fakt faktem design baz - świetny :) ale jak dla mnie najlepszym sposobem jest po prostu z rana nawilżyć cerę kremem, potem nie ma żadnego problemu z podkładem!

    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem fajne i ładnie się prezentują:)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam, ale może zaryzykuję :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam styczności z tymi bazami póki co. ;)

    patiadamczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wygladaja slicznie, ogolem, moze wyprobuje! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger