NAJLEPSZE PALETY CIENI DO POWIEK NUDE!

Hejka!
Dzisiaj przygotowałam mix naprawdę dobrych palet cieni do powiek w odcieniach nude. Sama ostatnio szukałam takiej standardowej, taniej i dobrej na początek, dlatego przy okazji zebrałam wszystkie najlepsze, aby teraz je Wam przedstawić!

Na pierwszy ogień idą palety z Too Faced, nie są tanie, ale jeżeli jednak szukasz nowej palety nude, postaw na tą! 
do ok. 200zł

Ewentualnie polecam zainwestować w te cudeńko, może nie aż tak cudne jak pierwsze, ale równie podobne! Jeżeli jednak jesteś ciekawa porównania "podróby" z oryginałem odsyłam Cię do filmu Karoliny --> klik myślę, że jej test wszystko wyjaśni!
do ok. max 50zł

 Kolejną moją propozycją są palety z Urban Decay, wiem, że nie są dość tanie, jednakże trwałość jak i pigmentacja jest na dobrym poziomie!
do ok. 300zł

No, a tu mam już coś tańszego. Oczywiście jak możecie się już domyślić, nie można tego kosmetyku porównywać do palety wcześniejszej, jednakże patrząc na to, że być może zaczynasz kombinować z kolorkami na powiekach, myślę, że to będzie dobra opcja na początek!
do ok. max 50zł

No i znowu coś droższego, co możecie kojarzyć z YT. Dużo osób sądzi, że Kylie Jenner "produkując" swoje palety cieni, a dokładniej paletkę z serii "KYSHADOW", mocno zainspirowała się ową z ZOEVA, ja mam jedno zdanie na ten temat, ale to kiedy indziej! Przejdźmy do ceny!
do ok. max 100zł

do ok. 150zł

do ok. max 50zł

To tyle! Mam nadzieję, że Wam pomogłam w wyborze pierwszej, bądź kolejne paletki cieni! Wspomnę, że post jest napisany całkowicie od serca, to są tylko moje propozycje! 
Mieliście może którąś z tych palet? Napiszcie jak Wam się sprawuje!


*post nie został opublikowany przy współpracy z jakąkolwiek wymienioną wyżej firmą

13 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że zakochałam się we wszystkich, ale ta z Zoevy kusi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I have the some of this palettes and are amazing with beautiful colors and great quality I have reviews of this palettes on my blog, have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co mam paletki mniej znanych firm, tj. Lovely i też jest dobra, ale będę musiała niedługo zakupić nową. Skusze się chyba na Sweet Peach albo Naked :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Zoevy paletki kosztują po 70-80 zł max :) posiadam serię The Plasir box i cienie są naprawdę świetnej jaości. Mam również paletkę ze Sleeka oraz czekoladki z MURa, wszytskie te palety bardzo lubię i używam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja too faced nie polecam :) mam i nijak nie jest wytrzymała :) jedyne za co się płaci to za pigment kakaowy aby fajnie pachniało ;) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę sobie sprawić w końcu NAKED :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 2 paletki MUR i jedna jest nowa do wygrania w rozdaniu u mnie ;D lubię je , zoeva dobrze się sprawdza choć pozostawia trochę do rzeczenia , droższych nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. mam czekoladę z MUR, tyle że białą i jest cudowna:-)

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te paletki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie paletki są genialne !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te paletki, ładne mają odcienie :)

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się ta paleta z zoevy, jest przepiękna!

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie zdecydowanie Naked rządzi ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger