WIOSENNE OCZYSZCZENIE | RECENZJA

Hejka!
Dzisiaj znowu zrecenzuję Wam pewien kosmetyk! Kiedyś napisałam gdzieś, że moja skóra po stosowaniu różnych mydeł wiosną/latem staje się przesuszona i czasami nawet dobre kremy nie działają tak jak trzeba, jedna z Was poleciła mi wtedy zakup jakiejkolwiek pianki do oczyszczania twarzy. Dlatego skusiłam się na tę z Under Twenty.

SŁOWA PRODUCENTA:
Delikatna pianka myjąca, odświeża i skutecznie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Cera jest gładka i miękka w dotyku. Zapach arbuza z nutą mięty zapewnia 100% przyjemności stosowania. Kwas migdałowy reguluje produkcję sebum i wykazuje silne działanie antybakteryjne. Wyciąg z soczewicy odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność. Betaina nawilża i łagodzi podrażnienia. Wyciąg z liści mięty stymuluje produkcję hormonów szczęścia, działając na skórę łagodząco i relaksująco. 
+ cera normalna i wrażliwa 
+ o działaniu antybakteryjnym 

MOJE ZDANIE PO TYGODNIOWYM UŻYWANIU KOSMETYKU:
Pianka rzeczywiście delikatnie przemywa twarz, dzięki czemu nie wysusza jej, a ciekawie wygładza. Jeżeli chodzi o pory, to możliwe, że są mniej widoczne, jednakże lepiej reguluje wydzielanie sebum.
Zapach arbuza jest naprawdę przyjemny i niesztuczny. Sama pianka nie "mydli się" co u mnie jest minusem, bo jednak chciałam, aby dało się na twarzy nią pracować, chociaż jest to możliwe przy większej ilości produktu. Patrząc na cenę, zbytnio mi to nie przeszkadza. Produkt świetnie nadaje się na poranną pielęgnację. 
Cena za 150ml to 17,99zł aktualnie jest na promocji w Rossmannie za 12,99zł
Wydajność: zakładając, że codziennie użycie wyniesie nas tylko 2 pompki to pianka może starczyć góra na miesiąc.

Jako dodatek do reszty kosmetyków pielęgnacyjnych jest naprawdę dobra!

Dopowiem, że zauważyłam, iż ten kosmetyk delikatnie wysusza nieliczne niedoskonałości pojawiające się na mojej twarzy (od czasu, do czasu) dzięki temu bardzo go polubiłam.


(na zdjęciu jedna pełna pompka) 


Bardzo polecam piankę i myślę, że nie tylko ja jestem z niej zadowolona! A może któraś z Was miała już styczność z tym kosmetykiem?


*post nie został sponsorowany przez firmę opisywanego przeze mnie kosmetyku

11 komentarzy:

  1. O taak muszę ją mieć! Bardzo mi się spodobała! Zwłaszcza zapach arbuuza :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym kosmetykiem nie miałam styczności, ale swego czasu stosowałam kilka produktów Under Twenty i byłam bardzo zadowolona :-)

    Pozdrawiam, Ania
    (ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy nie mialam szany uzyc zadnego produktu tej marki ;p

    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/03/shine-bright-like-diamond.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie jestem w trakcie poszukiwan czegos lekkiego do mycia twarzy, mysle ze wyprobuje ! :)


    Mój kanal-klik!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna recenzja!

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Blog *.*
    Warto Tu Wejść <33!
    Co powiesz na wpln obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tej pianki, ale wydaję się być fajna :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę , że przekonałaś mnie do zakupu tego produkty :)
    bardzo podoba mi się wykonanie Twoich zdjęć <3
    OBSERWUJĘ <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te uczucie, gdy under 20 po samej nazwie nie jest już dla Ciebie :P
    Mimo to chętnie przetestuję ten produkt :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie stosowalam tego produku, chyba musze go kupic :)

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger