Topowe 3 pary butów, które podbiły Instagram!

Hejka! Dzisiaj przygotowałam notkę z trzema, a właściwie, czterema parami butów, które ostatnimi czasy przewijały się przez Instagram jak szalone!

Buty, o których mogliśmy słyszeć ostatnio na każdym kroku, są to jeszcze świeże Reebook - Local Heroes! Buciki te są z limitowanej kolekcji, a sprzedaż wystartowała 12 kwietnia o 20:00, dzień później butów nie było na oficjalnej stronie internetowej Local Heores. Z tego co mi wiadomo nie są one już dostępne (gdyż zostały wyprzedane!) ale możliwe, że złapiecie je np. na Zalando!
Koszt tych butów wynosi ponad, albo równo 400zł!
Czy warto?
PS: Ja jestem #TEAMTPINK, a wy?

Buty VANS - OLD SKOOL o nie również warto walczyć, jednak walka jest trudna, gdyż i te szybko schodzą ze sklepowych półek (zwłaszcza rozmiary 38, 39 i ich połówki :) ) Musicie nieźle się czaić, bo czasami wyskakują promocje, a wtedy butów natychmiastowo już nie ma.
Cena wynosi: gdzieś tak do max 300zł, ale myślę, że w sklepach typu Sizeer są troszeczkę ponad 200zł.
POLUJĘ NA NIE!

Kiedyś, w którymś ze starszych postów wspominałam o tym modelu, od tamtego czasu, aż do teraz przeglądając Instagram  możemy się na nie natknąć. Są w podobne creepersów, jednakże te mi osobiście bardziej się podobają.
Koszt: do 400zł


A tobie, które buty bardziej się spodobały?
Liczę, że dołączysz do moich obserwatorów, będzie mi bardzo miło!

18 komentarzy:

  1. Na Reeboki za nic mi się nie podobają. Aż dziw, że poszły tak szybko XD

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 buty są bardzo ładne :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tych butów z pomponami. Za to vans'y oldskoole kocham już od 2008 roku, kiedy to kupiłam je za swoją pierwszą wypłatę! :D Rihanna Fenty są oki, ale zwykłe creepersy niczym im nie ujmują :D BTW bardzo fajne grafiki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie pary są ładne ,ale na pierwszym miejscu dałabym te z pumy ,a na ostatnim adidasy !!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mam być szczera to przenigdy nie kupiłabym żadnej z par tych butów :/

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ja także jestem #TEAMPINK <3 brałam udział na instagramie, by je wygrać, no ale nie wygrałam hah

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe buty :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce kupić te vansy <3 sa najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi podobają się wszystkie z wyżej wymienionych butów! <3 Jednak gdybym miała kupić jedne to byłyby to pumy suede x rihanna gdyż mają one cudowne kolory i są bardzo wygodne.
    karicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi osobiście buty reebok Local Heroes w ogóle się nie podobają :DD

    Zapraszam!
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie buty są bardzo fajne :D
    Aktualnie poluje na bordowe szpileczki.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tych pierwszych bym nie założyła, nie mój gust :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem żadne nie są warte swojej ceny, ale chyba najładniejsze i zdecydowanie najbardziej dziewczęce są te z Reebok - local heroes

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze- piękne! Drugie- dla mnie idealne. Za trzecimi nie przepadam
    ale również mają coś w sobie :) Pewnie bym ich nie kupiła, jestem bardzo
    oszczędna ale może kiedyś znajdę takie w second handzie :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie nie tylko instagram, vansy widzę co chwile w mojej szkole, już nie widać starów :D A te reeboki są prześliczne♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Te ostatnie mi się podobają :D
    Rzeczywiście często widze te buty na Instagramie :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie pary,które przedstawiłaś bardzo mi się podobają,ale narazie chyba nie planuje kupować kolejny pary butów hah ;)!
    wiki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger