Naszywki | TREND 2017

Cześć wszystkim!
W końcu zebrałam się do napisania artykułu na temat baaardzo modnych ostatnimi czasy haft i naszywek, zazwyczaj w postaci róż. Trend urzekł naprawdę wiele osób, w tym i mnie! Musicie przyznać, że ten rodzaj zdobienia wygląda niezwykle efektownie! Dlatego dzisiaj na ten temat trochę się rozpiszę i przedstawię przykłady ubrań z tym motywem, które osobiście mi się spodobały.

NASZYWKI WYSTĘPUJĄ M.IN.:
Myślę, że trudno jest znaleźć naprawdę super spodnie z fajnymi naszywkami. Dlatego pamiętacie, że zawsze możecie kupić oddzielnie naszywki i przyszyć je na swoich ulubionych spodniach! Efekt na pewno w 100% zadowalający!

Bluzy z naszywkami to chyba moja ulubiona wersja! Wydaje mi się też, że jedna z tych popularniejszych. 

Kurtki to chyba moja ulubiona opcja!

Jeżeli wybieracie się niedługo na zakupy i postanowiliście kupić dużo t-shirtów na lato. Uprzedzam Was, że w sklepach teraz najwięcej jest tych z baardzo minimalistycznymi wzorkami!

SKLEPY, Z KTÓRYCH WYBRAŁAM NIEKTÓRE ZDJĘCIA DO KOLAŻU:
Bershka
Stradivarius

Przedstawiłam Wam 4 propozycje ubrań z naszywkami, a Wam, która propozycja najbardziej się spodobała?

UWAGA!
Bardzo proszę o polubienie tych dwóch Fanpage'y! Będzie mi miło, dziękuję za wsparcie!

Zaobserwuj ♥

16 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam odzież wierzchnia, mam bzika na tym punkcie :-) ,ale spodnie, które idealnie leza, ładnie wygladaja i sa funkcjonalne faktycznie trudno znalezc haha, buzka!
    Obserwuje
    Ps.klikniesz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/04/zaful-red-velvet-wine-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie i bluzy wyglądają cudownie! Do Twojej listy dodałabym również buty, pierwszy raz z naszywką w postaci róży widziałam Vansy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naszywki na bluzach i sukienkach!♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się ubrania z dodatkiem naszywek :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolekcjonuje kurtki z naszywkami, super trend <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    Zapraszam do nas:
    ***KLIK***
    Pozdrawiamy, xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem zachwycona naszywkami, które prezentują się perfekcyjnie!
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam naszywki ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. naszywki są świetne szczególnie w kwiaty!<3 zdecydowanie jeden z ulubionych trendów 16/17!
    pozdrawiam wiki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się naszywki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog! Widać, że masz wyczucie stylu ;D
    Obserwuję ;3 i zapraszam do mnie
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger