LETNIE STYLIZACJE PROSTO Z INSTAGRAMA!

Hejka!
Przygotowałam trzy kolaże z fajnymi, ciekawymi, a zarazem modnymi stylizacjami, które upatrzyłam u swoich ulubionych Instagramowiczek. Przy okazji na samym dole znajdziecie również trzy dziewczyny, które bacznie śledzę na tym portalu. Mam nadzieję, że grafika Wam się spodoba!

1. BLACK AND WHITE

2. PINK, BLACK AND WHITE

3. BLUE, BLACK AND WHITE


INSTAGRAMOWICZKI:

Na fotografiach znajdują się również polskie yt-berki, co oznacza, że szukałam ciekawych stylizacji nie tylko u zagranicznych osób, które profesjonalnie zajmują się modą.

Napiszcie, czy spodobała Wam się taka wersja wpisu i podajcie nazwę osoby, której profil na Instagramie Wam się podoba! ♥


38 komentarzy:

  1. Fajny post!
    Podobają mi się te połączenia kolorów :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sklejki, bardzo inspirujące. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie posty, są bardzo inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, że więcej zagranicznych osób tak ładnie się ubiera, mozna powiedzieć, że pod trendy, ktore obowiazuja w danym czasie:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo inspirujący post ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, duża dawka inspiracji! Grafiki wyszły super :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na post. Zdecydowanie spodobało mi się zestawienie BLACK AND WHITE :)
    Przy okazji jestem tu po raz pierwszy i muszę napisać, że strasznie spodobał mi się wygląd Twojego bloga! Jest prosty na swój sposób, ale nie nudy. Świetny!

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje pokazałaś :) Bardzo lubię takie wpisy!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna jest taka wersja postu! Fajnie, że dałaś tez polskie youtuberki ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne stylizacje wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje!
    Pozdrawiam cieplutko ;>
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje wybrałaś!! Bardzo inspirujący post!! Obserwuje ;)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podobają mi się stylizacje z drugiego obrazka ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wpis :) Uwielbiam takie.
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i dopracowane stylizacje jednak moim zdaniem chokery, kabaretki, spodnie z dziurami są już strasznie oklepane :D No ale fakt, że pięknie się prezentują.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tutaj nie było kabaretek ani spodni z dziurami, a klasyczne dość nudne chokery "zamieniłam" na takie łańcuszkowe ;D

      Usuń
  16. Mnie najbardziej podobają się czarno-białe :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post, lubię oglądać takie zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello dear :) You have a really stunning blog!
    I'm now following you :)
    I hope you can take a look at my blog and maybe follow me back :)
    xoxo
    Lory

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna notka :)
    2 zestawienie bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Black and white to totalna klasyka, ale według mnie w tym zestawieniu wypadła najlepiej. Świetnie spisałaś się, jeśli chodzi o grafiki. Sama wiem ile pracy trzeba w nie włożyć! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Twoich sklejek najbardziej podoba mi się black&white, faktycznie większość tych zdjęć rzuciła mi się w oczy jeszcze na instagramie, ale tych trzech ostatnich dziewczyn nigdy nie widziałam, chociaż z tego, co sobie powoli oglądam, są świetne, więc dziękuję Ci za pomoc w odkryciu kolejnych inspiracji ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy pomysł na post- niezwykle inspirujący
    wszystkie zestawy są dla mnie bardzo ładne :) i nie mogę doczekać
    się lata- tak żeby kilka dni pod rząd było ciepło a ja żebym
    miała wolne od pracy bym mogła poeksperymentować z ubraniami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam IG za ten multum inspiracji! Kochana napisałam maila, sprawdź proszę pocztę! :)
    BLOG | SKLEP

    OdpowiedzUsuń
  25. IG to kopalnia wszystkiego :) Nie dość że można podejrzeć i makeup i stylizacje, to ja uwielbiam profile fotografów z Kanady czy Skandynawii :)
    fajny kolaż :) poznaję niektóre dziewczyny :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na post. Mi najbardziej się spodobał BLACK AND WHITE.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny post, a przede wszystkim oryginalny! kocham znajdywac na insta inspiracje :)

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/babys-on-fire_15.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie idealne <3 Uwielbiam takie stylówki!

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. inspirujący post !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger