PRZEGLĄD SIECIÓWEK | LATO 2017

Hejka, dzisiaj przedstawię Wam moje must have na lato: ulubione topy, szorty, sukienki i różnego rodzaju chockery, ponieważ wielkimi krokami zaczyna się u nas sezon letni, a jak wiadomo każdy chciałby się skusić na coś nowego, aby odświeżyć swoją szafę! Myślę, że ten post przyda się wszystkim, bo znajdziecie w nim ubrania ze wszystkich dostępnych dla Nas sieciówek!
Zanim przejdziemy do rzeczy:
Wpadnijcie na mój Instagram: natlemly
Zamierzam niedługo zmienić całą, calusieńką koncepcję na Instagrama, co za tym idzie, że zdjęcia będą dużo lepszej jakości. No i mam nadzieję, że mój profil was zainspiruje. - Na co (skrycie) liczę!







To już cała lista, którą dla Was przygotowałam. Wybierając te rzeczy kierowałam się swoim gustem ale też letnimi trendami. Wszystko będzie się jeszcze powiększać w przyszłych postach, a na razie zostawiam Was z tym!
Miłego dnia! A i nie zapomnijcie wpaść na INSTAGRAMA!

MOŻECIE TEŻ POLAJKOWAĆ FANPAGE!


DODAJ MNIE RÓWNIEŻ NA PRYWATNYM SNAPCHACIE!:
NATALALEMPICKA

18 komentarzy:

  1. Ale super, jak zawsze masa super rzeczy w Bershka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio lubię Bershkę, ale spodenki z H&M wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W Bershce widzę same cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa te pierwsze buty z bershki sa cudowne!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny przegląd, super są te bluzeczki z bershki! miłego dnia!:*


    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo sporo mi się spodobało. Buty chyba najbardziej :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać że ostatnio mam fazę na bershke ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jaka cudowna grafika! Ja na razie mam rzeczy dobre z zeszłego roku, więc je wykorzystam. Pomysł na post jest super!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje,klapeczki z futrem są śliczne,ale niestety średnio użyteczne :(
    wiki (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obuwie! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny przegląd. Wszystko bardzo mi się podoba!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała wybrać się do Bershki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na te pierwsze espadryle z renne czaje się od jakiegoś czasu ;D
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger