TOP 4 ODCIENIE WŁOSÓW NA INSTAGRAMIE

Hejka!
Dzisiaj przedstawię Wam 4 odcienie najczęściej zauważalnych włosów na Instagramie! Dopowiem również, czym je zafarbować, aby efekt wyszedł nieprzesadzony i oczywiście zmywalny. Do tego wybiorę te produkty, które nie zniszczą Twoich włosów, nie będą przesadnie drogie! Zapraszam!

1. PASTEL PINK 

2. PASTEL PEACH

3. PASTEL GREY

5. BABY BLUE/PASTEL BLUE

Okej skoro znamy już 4 odcienie, na których ostatnio najczęściej skupiają się zagraniczne (ale nie tylko) blogerki, vlogerki, czy też instagramowiczki, to przejdźmy do farb/pianek/sprayów, dzięki którym uzyskamy podobne efekty!

SPRAYE:
Pierwsza myśl jaka mi przychodzi po przeczytaniu hasła koloryzujące spraye do włosów - VENITA! Ale z racji tego, iż testowałam jeden w ubiegłe wakacje nie dam ich do dzisiejszej listy. Są tanie, ale lepią się, kolor nie jest zadowalający, a po wyschnięciu baardzo się osypują i brudzą ubrania!!
Te z nowej serii Loreal'a COLORISTA mają mniejszą pojemność i są droższe, niestety ich nie testowałam, ale prawdopodobnie są o wiele lepszej jakości, niż te z Venity. 

FARBY:
Tutaj również postawiłam na Coloristę patrząc oczywiście na inspiracje umieszczone przeze mnie wyżej. Jednakże muszę Was w tym momencie ponownie rozczarować, gdyż jeżeli macie ciemniejsze włosy niż ciemny blond, kolor prawdopodobnie nie chwyci waszych włosów!
Ale nie martwcie się! Jeżeli chciałybyście pobawić się w rozjaśnianie to Colorista ma w swojej kolekcji dostępną taką opcję! 

Nawet nie próbuję, już tutaj podawać Wam innych opcji farb i sprayów, ponieważ Loreal wypuścił serię, która (chyba jako jedyna w Polsce) ma naprawdę pastelowe kolory w swojej kolekcji. Jeżeli jednak chciałybyście skusić się na pianki z Venity, a zależy Wam na takich odcieniach to wiedzcie, że Venita sprawdza się tylko w tych baardzo jaskrawych kolorach!

Jeżeli nie umiesz dobrać szalonego koloru do twoich włosów lub masz jakiekolwiek wątpliwości, radzę wizytę u fryzjera, dobrego fryzjera! To będzie na pewno bezpieczniejsza opcja!


Do następnego!

Natally



*Fotografie w kolażach wykonanych przeze mnie pochodzą ze stron: google.pl oraz weheartit.com 
*Wpis nie jest sponsorowany!

31 komentarzy:

  1. pastel pink mega ładnie na blondzie wygląda!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach zafarbować sobie na wakacje końcówki na pastelowy róż ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastelowy róż wygląda przepięknie, sama chciałam takie zrobić ale mam za słabo rozjaśnione włosy, a nie chce ich na razie znów rozjaśniać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki siwy blond, ale chyba nigdy się nie odważę na taki krok ;p
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W te wakacje mam w palach zaszaleć i na pewno wypróbuję tej firmy, dużo o niej słyszałam. Szkoda tylko, że mam ciemne włosy ;(
    Buziaki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! W ubiegłe wakacje miałam niebieskie włosy i to nadal mój ulubiony odcień na włosach :')

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O widziałam chyba te farby w Rossmanie i Naturze :)
    Każde z tych kolorów są fajne :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam pofarbować na niebiesko, ale po rozjaśnianiu moje włosy są już mega zniszczone więc na razie tylko jutro ścinam, ale mega podobają mi się wszystkie odcienie!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie osobiście nie podobają się tego typu kolory na włosach.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się pastel pink, ale na moich ciemnych włosach nie wyglądał by dobrze :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten efekt i często widuję go na instagramie,pastel blue i grey to moi absolutni faworyci ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak... Z venity sprawdził mi się tylko ostry róż, inne były klapą... Ciekawa jestem tych color rista :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy kolorek jest śliczny. Świetne produkty, jeśli będę chciała zafarbować włosy a później je zmyć będę pamiętać o tych produktach.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kolor Dirty Pink! Już dwa razy farbowałam sobie końcówki na ten kolor i jeszcze raz planuje ale może na jakiś fioletowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kolorki są bardzo ładne! :)
    Ja na razie daje odpocząć moim włosom od koloryzacji.
    Ps. Dodałam na snapie jako nataszkao2000 :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kolory są bardzo ładne, ale gdybym miała farbować włosy, myślę, że wybrałabym "pastel peach". ;)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż miałam różne kolory włosy przez fioletowe, różowe, czerwone, niebieski i wiele innych to wracam powoli do swoich naturalnych, nie ukrywam że częste koloryzacje, a do tego prostowanie czy suszenie strasznie zniszczyło moich włosów, ciężko je doprowadzić do wcześniejszego stanu, więc takie spraye to świetna alternatywa, a przynajmniej lepsza niż farba :) Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kolory na włosach i sama w wakacje chyba poszaleję trochę z moimi włosami :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już kombinowałam na głowie z tyloma kolorami, że hej! Jednak nadal kusi mnie jakaś mała zmiana :)

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szare włosy mega mi sie podobają :)
    Czekam na kolejne wpisy!
    Pozdrawiam i zapraszam ❤
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne są te odcienie !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post!<3 Mi osobiście podobają się wszystkie kolory,które zaprezentowałaś,ale niestety żaden z tych nie byłby raczej widoczny na moich włosach :(
    wiki (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektóre te kolory naprawdę robią wrażenie i ślicznie wyglądają! :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja obecnie mam czerwone końcówki. ^.^ Ja bardzo polecam Marion Star Color, ale zastosować dopiero po rozjaśnieniu jeśli masz, jak ja ciemne włosy.

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się takie kolory włosów, ale chyba niee zdecyduję się na taką zmianę :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te kolory! Dosyc czesto malowałam wlosy na kolorowo ale teraz wracam do naturalnego koloru i bede za tym tęsknić. Oprocz tych pieknych kolorow o ktorych napisalas mialam jeszcze: czerwone, zielone, fioletowe.. mam jeszcze pytanko: w jakim programie przerabiasz zdjecia tak jak ten kolaż (pierwsze zdjecie). Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Odcień pastel pink oraz baby blue skradły moje serce :) szkoda , że mam ciemne włosy i nie moge wypróbować tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się twój blog! Oczywiście zaobserwowałam! Zapraszam do mnie, może również ci się spodoba!
    Mój blog <3

    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym wypróbować je wszystkie, ale moje włosy by tego nie przeżyły hahaha

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger