TOP 3 SKLEPY Z BLUZAMI

Hejka!
Nie wiem jak tam wasze wakacje, ale moje nie zapowiadają się baardzo gorąco. Pogoda taka nijaka, raz słońce, raz deszcz, no, najlepsze to wakacje na pewno nie są. A z racji tego, że chyba te dwa miesiące nie będą zbyt ciepłe i przyjemne, przygotowałam już teraz dla Was post o bluzach! 
Czy wy też zastanawialiście się skąd te wszystkie dziewczyny na Instagramie mają takie fajne bluzy, a u nas nigdzie nie możemy takich znaleźć? Ja ostatnio szperając w internecie odnalazłam trzy całkiem fajne sklepy. które przede wszystkim mają bardzo ciekawy asortyment! Do tego, można tam płacić naszą walutą!

Na pierwszy ogień HAZEL! Sklep, a raczej marka, która w swoim asortymencie ma chyba najwięcej ubrań z motywem róż (które, jakby nie patrzeć, są ostatnio bardzo modne i zauważalne dosłownie wszędzie). Chcesz fajną bluzę z różami? Szukaj jej tam! 

Następnie PRIVATE. Strona internetowa, która posiada w swoim asortymencie m.in. bluzy z twarzą Kylie Jenner. Chyba, że szukasz bluzy z napisem "Warsaw".

Ostatni sklep, który wybrałam to ten, który ma najwięcej różnych mocnych kolorów. 

To już wszystko co dla Was przygotowałam. Mam nadzieję, że podobają Wam się bluzy tych sklepów i że pomogłam Wam odnaleźć wzory, których tak długo szukaliście! 

Wspomnę, iż dostaję masę pytań typu "wiesz gdzie mogę kupić ...", "czy mogę to kupić na jakiejś polskiej stronce". Dlatego myślę, że przynajmniej ten post Wam się przydał! 

UDOSTĘPNIAJCIE DALEJ!
NATALLY ♥



*wpis nie jest treścią sponsorowaną

14 komentarzy:

  1. Great post dear :) I love hoodies :)
    xoxo
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych sklepów znam tylko aprivateview,bardzo duzo osob na instagramie ma od nich bluzy. Mi bardzo podoba się ta z Kylie! :p
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są mi nieznane, ale bluzy mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie firmy gdzies w biegu ogladalam, ciekawy asortyment, a szczegolnie uwielbiam bluzy z haftem rozy:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello dear! Great post :)
    I have changed the url of my blog and it's having problem with showing my followers the new posts I publish on my blog. Can you do me a favour? Can you please unfollow my blog via GFC and then follow it back? Then you will be able to see all my new posts :) I hope you can help me <3
    xoxo
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bluzy *.*

    Zapraszam: https://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszstkie sklepy znam i jestem zakochana w ich kolekcjach!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie mają cudowne bluzy ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda też koszmarna. Raz słońce a raz deszcz. Jakie fajne bluzy. Podobają mi się.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój styl wpada bardziej elegancki tylko niektóre rzeczy mam sportowe, sklepy na pewno się przydadzą ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam Cię serdecznie ♥
    Mam swój sklep! Koniecznie zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  11. nieraz widzialam ludzi na instagramie w tych bluzach, mi jednazke szkoda jest tyle wydac pieniedyz, by zaopatrzyc sie w jedna z nich ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogormną chęcią!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sklepy, na pewno się przydadzą :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wszystkich trzech stronach bluzy są tak piękne, że gdyby kiedyś przyszło zdecydować mi się na kupienie jednej, to chyba nie dałabym rady.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatny post, nawet nie kojarzyłam tych sklepów wcześniej :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger