HITY MODOWE Z INSTAGRAMA | LATO 2017

Hejka!
W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam letnie trendy, które najczęściej przetaczały się w ubiegły miesiąc. Zahaczę również o kilka hitów wczesnej jesieni, także zostańcie do końca!

Zaczniemy od czegoś bardzo zwariowanego, czyli okulary retro! Są ludzie, którym to się podoba, a są tacy, którzy nie mogą patrzeć na te dziwaczne okulary. Jakie jest moje zdanie? W ciekawy sposób urozmaicają stylizację, jednak ja nie wyszłabym w nich na miasto u nas w Polsce. Dla ciekawskich, największy szał w tej chwili jest na te białe, podłużne i grube!

Trend, który mi się bardzo, bardzo spodobał. Uważam, że bandana to bardzo fajny dodatek do nawet nadzwyczajnej stylizacji. Przywiązana na szyi, włosach, czy przy kostce, nie ważne! Noś ją jak czujesz!

Najbardziej hardkorowe zostawiam na koniec, dlatego teraz kilka słów o strojach. Wpis o strojach kąpielowych na te lato pojawił się już na moim blogu, także odsyłam tam ---> klik ale ogólnie mówiąc: jednoczęściowe i w stonowanych kolorach, takie stroje najczęściej w te wakacje wybierały Instagramowiczki.

Na pewno już stykneliście się z takimi bluzkami na jakimkolwiek portalu społecznościowym. Dopowiem, że ażurowe tkaniny bardziej przypadły mi do gustu.

Logotypy czyli te małe napisy na koszulkach. To totalny hit ostatnimi czasy! Myślę, że każda z Was ma w szafie taką właśnie bluzkę.
Teraz przedstawię wam 3 marki t-shirtów najczęściej noszonych w ubiegłych miesiącach.





Zwracanie uwagi na ramiona przyjęło się bardzo dobrze w modzie, dlatego właśnie tutaj to wstawiam. Klasyczne hiszpanki są najczęściej wybierane wśród Instagramowiczek, jednakże ostatnio, stawiają na wiązania i ażur w takich właśnie bluzkach.

Kolejny hit, to po prostu marka Gucci, która ma w swojej kolekcji sporą gamę torebek, muli czy też pasków. Podbija świat mody!

Wydaje mi się, że zauważyliście w sklepach kupując letnie spodenki, takie właśnie oto szorty. Przyznam, iż na początku nie przemawiały do mnie, ale teraz to założyłabym nawet wersję z długimi nogawkami!

No i trend na jesień. Niestety albo i stety, powiem Wam, że w sklepach już pojawia się szeroka gama spodni z szerokimi nogawkami. Jak zauważyliście powracamy my i wszystko do nas. Przez długi czas nosiliśmy klasyczne rurki, myślę, że fajnie teraz to zmienić.

Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji bloga i zostawienia komentarza na temat tych hitów! Ja się z wami żegnam i do następnego!

TRZYMAJCIE SIĘ!♥

Natally



*fotografie użyte do wykonanych przeze mnie kolaży pochodzą ze stron: google.pl, pinterest.com
*zabrania się kopiowania zawartej w poście treści oraz zdjęć

20 komentarzy:

  1. Moda wraca :D
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trendy jak najbardziej mi odpowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroje jednoczęściowe bardzo mi się podobają. A te koszulki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hity, i przede wszystkim inspiracje! Bardzo lubię tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie wszystkie trendy oprócz wielkich napisów marek na środku koszulki i szerokich nogawek. Jeśli chodzi o okulary to ja wychodzę na miasto ale Polaczki... patrzą jak na nienormalna, ale pewnie domyslasz sie ze mam to gdzies xd
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te stroje jednoczęściowe i szerokie nogawki dla mnie najlepsze!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe trendy, bardzo mi się podobają, w dodatku te zdjęcia są mega ;)
    Mi osobiście bardzo przypadł do gustu trend przeźroczystości i mam już jedną taką bluzkę, jednak wciąż nie mogę się odważyć by ją założyć :/

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście coraz więcej tych rzeczy :)
    Bardzo fajny post, obserwuje :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam okulary w stylu retro i szerokie nogawki, mogłabym je nosić non stop! Kiedyś nie chciałam nawet na takie paatrzeć, a teraz niechętnie wracam do rurek, które są dużo mniej wygodniejsze! Super zestawienie trendów, dodałabym jeszcze kwieciste sukienki! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam dwa stroje jednoczęściowe, są super!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary retro są wspaniałe. Moda wraca, ale w odświeżonych wersjach. :)

    magdalenblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z tych trendów najbardziej lubię jednoczęściowe stroje oraz bandany. Bardzo fajny post! :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się szerokie nogawki ! :(
    Najbardziej mi się podobają jednoczęściowe ;)
    Buziaki :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość trendów przypadła mi do gustu, szczególnie hiszpanki czy koszulki z napisami. ;)

    http://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość mi się podoba :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie trendy super !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko oprócz szerokich nogawek jest okey :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Szerokie nogawki i okulary retro to moi faworyci ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 NATLEMLY by Natalia Łempicka , Blogger